Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
23 oct. 2015

Sfârșitul unei epoci? Românii nu se mai uită doar la preț când cumpără o casă: și designul interior contează!

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare, Ştirea zilei, Lifestyle

O amenajare profesionistă dă un plus de valoare unei proprietăți imobiliare.

Orice decizie de cumpărare a unei locuințe (dar nu numai!) este rezultatul „confruntării” dintre o serie de factori – unii de natură rațională (cum ar fi localizarea, prețul sau suprafața), alții de natură emoțională (atmosfera sau „starea de spirit” pe care o transmite o anumită proprietate). Deși pot fi trecute cu ușurință cu vederea, practica dovedește că elementele din cea din urmă categorie au un impact puternic asupra potențialilor cumpărători.

The Park amenajare 1

Compania de origine lituaniană Hanner, dezvoltatoarea ansamblului rezidențial The Park, din București, a consemnat o creștere a vânzărilor cu 40%, ca urmare a aplicării unei noi strategii de marketing, centrată pe design interior. Astfel, pe lângă acordarea unei atenții deosebite pentru amenajările interioare și exterioare în spațiile publice ale complexului, reprezentanții Hanner au promovat – și vândut – apartamente gata amenajate de profesioniști autohtoni (foto). Prin urmare, dacă în prima fază de construcție accentul a căzut asupra calității construcției și asupra altor elemente „raționale” pentru atragerea clienților, pentru următoarele trei blocuri reprezentanții companiei intenționează să se concentreze mai mult asupra designului interior.

The Park amenajare 4
The Park amenajare 3

 

„Designerii români au lucrat cu bugete rezonabile și au cucerit clienții The Park, care au cumpărat primele showroom-uri gata mobilate, la prețuri speciale. Pentru clădirea The Park 2 am pregătit peste 15 apartamente amenajate de echipe creative, pentru cele 10 configurații de apartamente și garsoniere din bloc. Suntem pregătiți să investim în continuare în design românesc și colaborări cu arhitecții și designerii români, pentru că ne-au demonstrat că este o abordare câștigătoare.”

Silviu Grigorescu, director general Hanner România

The Park amenajare 2

După ce piața rezidențială românească a fost caracterizată ani de-a rândul de o concurență acerbă la capitolul preț, dezvoltatorii The Park sunt de părere că acesta rămâne un factor important în ochii potențialilor cumpărători, dar nu este unicul criteriu de achiziție. Accentul pe design se numără cu siguranță printre elementele care pot face diferența într-o piață care și-a regăsit efervescența. „Pentru clădirile 2, 3 și 4 din proiectul The Park am schimbat arhitectura, amenajările interioare și abordarea, apelând la arhitecții KXL și Attila Kim și Bogdan Ciocodeică. Piața bucureșteană ne-a arătat că este momentul ca dezvoltatorii să apeleze la design, la tinerii proiectanți și designeri români, care aduc valoare proiectelor imobiliare”, spune Silviu Grigorescu, Director General Hanner România.

The Park amenajare 0
The Park amenajare 5

Sursă foto: Thepark.ro

Părerile cititorilor
2 păreri
  • Cum să vinzi cât mai repede o casă celor din generația Y!

    […] deschise, eventual cu o zonă de office, cu bucătării și băi beneficiind de dotări moderne. Funcționalitatea designului – și nu atât suprafața disponibilă! – este unul dintre cele mai importante criterii luate […]

  • emilia

    Aceste interioare sunt ptr.o familie fără copii,care servesc masa prin restaurante sau gătesc rar. Locurile de depozitare sunt minimalizate, ca atunci când mergi în concediu, strictul necesar. Aceste propuneri sunt simpliste, ptr.tinerii care stau mai mult pe la serviciu, sa facă bani. Bucătăria e de fițe, nu utila să faci papa diversificata, să gusti ceva frugal.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Prețurile apartamentelor în septembrie 2021: creșteri în majoritatea marilor orașe, dar se întrevede o tendință de stabilizare

În prima lună de toamnă, prețurile apartamentelor (noi și vechi) scoase la vânzare în România s-au menținut, ca medie la nivel de țară, la un nivel relativ constant comparativ...

citește mai departe
Soho Brașov – un nou proiect rezidențial ce se ridică în cea mai atractivă zonă a Brașovului (P)

Sectorul imobiliar din orașul de la poalele Tâmpei este din ce în ce mai dinamic, iar modul de dezvoltare din noile proiecte abordează stilul de locuire occidental. Calitatea locuirii...

citește mai departe
Reconversie în ansamblu rezidențial: o clădire de patrimoniu de pe Calea Victoriei a fost consolidată și reabilitată, iar elementele Art Deco au fost păstrate

Potrivit companiei dezvoltatoare, acesta este, în prezent, singurul proiect rezidențial premium de tip boutique localizat pe Calea Victoriei – arteră considerată un veritabil simbol al orașului. Dezvoltatorul imobiliar Hagag...

citește mai departe
Cererea de spații într-un mare complex studențesc privat din Capitală s-a majorat cu 15% înainte de începerea noului an școlar

Pe fondul pandemiei, tinerii caută acum soluții de cazare ce oferă, pe lângă dotări și facilități, și un grad sporit de siguranță sanitară. Potrivit reprezentanților Genesis Property, compania care...

citește mai departe
Colliers: Pentru piața terenurilor, 2021 poate fi unul dintre cei mai buni ani de după 2008. „Retailerii și dezvoltatorii de rezidențial sunt mai activi ca oricând”

Potrivit companiei de consultanță, oferta de terenuri rămâne consistentă și vine din partea unor categorii diferite de vânzători. Din punctul de vedere al volumului tranzacțiilor, în care sunt incluse...

citește mai departe