Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
23 oct. 2015

Sfârșitul unei epoci? Românii nu se mai uită doar la preț când cumpără o casă: și designul interior contează!

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare, Ştirea zilei, Lifestyle

O amenajare profesionistă dă un plus de valoare unei proprietăți imobiliare.

Orice decizie de cumpărare a unei locuințe (dar nu numai!) este rezultatul „confruntării” dintre o serie de factori – unii de natură rațională (cum ar fi localizarea, prețul sau suprafața), alții de natură emoțională (atmosfera sau „starea de spirit” pe care o transmite o anumită proprietate). Deși pot fi trecute cu ușurință cu vederea, practica dovedește că elementele din cea din urmă categorie au un impact puternic asupra potențialilor cumpărători.

The Park amenajare 1

Compania de origine lituaniană Hanner, dezvoltatoarea ansamblului rezidențial The Park, din București, a consemnat o creștere a vânzărilor cu 40%, ca urmare a aplicării unei noi strategii de marketing, centrată pe design interior. Astfel, pe lângă acordarea unei atenții deosebite pentru amenajările interioare și exterioare în spațiile publice ale complexului, reprezentanții Hanner au promovat – și vândut – apartamente gata amenajate de profesioniști autohtoni (foto). Prin urmare, dacă în prima fază de construcție accentul a căzut asupra calității construcției și asupra altor elemente „raționale” pentru atragerea clienților, pentru următoarele trei blocuri reprezentanții companiei intenționează să se concentreze mai mult asupra designului interior.

The Park amenajare 4
The Park amenajare 3

 

„Designerii români au lucrat cu bugete rezonabile și au cucerit clienții The Park, care au cumpărat primele showroom-uri gata mobilate, la prețuri speciale. Pentru clădirea The Park 2 am pregătit peste 15 apartamente amenajate de echipe creative, pentru cele 10 configurații de apartamente și garsoniere din bloc. Suntem pregătiți să investim în continuare în design românesc și colaborări cu arhitecții și designerii români, pentru că ne-au demonstrat că este o abordare câștigătoare.”

Silviu Grigorescu, director general Hanner România

The Park amenajare 2

După ce piața rezidențială românească a fost caracterizată ani de-a rândul de o concurență acerbă la capitolul preț, dezvoltatorii The Park sunt de părere că acesta rămâne un factor important în ochii potențialilor cumpărători, dar nu este unicul criteriu de achiziție. Accentul pe design se numără cu siguranță printre elementele care pot face diferența într-o piață care și-a regăsit efervescența. „Pentru clădirile 2, 3 și 4 din proiectul The Park am schimbat arhitectura, amenajările interioare și abordarea, apelând la arhitecții KXL și Attila Kim și Bogdan Ciocodeică. Piața bucureșteană ne-a arătat că este momentul ca dezvoltatorii să apeleze la design, la tinerii proiectanți și designeri români, care aduc valoare proiectelor imobiliare”, spune Silviu Grigorescu, Director General Hanner România.

The Park amenajare 0
The Park amenajare 5

Sursă foto: Thepark.ro

Părerile cititorilor
2 păreri
  • Cum să vinzi cât mai repede o casă celor din generația Y!

    […] deschise, eventual cu o zonă de office, cu bucătării și băi beneficiind de dotări moderne. Funcționalitatea designului – și nu atât suprafața disponibilă! – este unul dintre cele mai importante criterii luate […]

  • emilia

    Aceste interioare sunt ptr.o familie fără copii,care servesc masa prin restaurante sau gătesc rar. Locurile de depozitare sunt minimalizate, ca atunci când mergi în concediu, strictul necesar. Aceste propuneri sunt simpliste, ptr.tinerii care stau mai mult pe la serviciu, sa facă bani. Bucătăria e de fițe, nu utila să faci papa diversificata, să gusti ceva frugal.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
2019, aproape de RECORDUL atins în 2008 pe piața rezidențială

Estimările realizate pe baza statisticilor oficiale disponibile până în momentul de față indică o apropiere sensibilă de nivelul atins în anul de boom al pieței autohtone. 2019 a fost,...

citește mai departe
Perioada de vânzare și marja de negociere în 2019 față de anii anteriori. Ce spun acestea despre piață

Alături de evoluția prețurilor, cei doi indicatori vin să completeze imaginea de ansamblu asupra rezidențialului autohton. Potrivit celui mai recent raport de piață publicat de Analize Imobiliare și Imobiliare.ro,...

citește mai departe
Studiu ING: Românii sunt, dintre europeni, cei mai interesați de achiziția unei case

În momentul de față, 84% dintre români consideră că este mai rentabil să își cumpere o locuință proprie decât să locuiască în chirie. La nivel european, românii se arată...

citește mai departe
Zvonurile de criză și impactul lor asupra pieței din București. Ce se va întâmpla cu prețurile în 2020?

Zvonurile care anticipau apariția iminentă a unei crize în 2019 și scăderea prețurilor și cu 25% au avut un impact semnificativ asupra pieței din București, în special în prima...

citește mai departe
RE/MAX: piața românească NU se află într-un boom imobiliar – ci, dimpotrivă, într-o fază de maturitate!

La mai bine de cinci de la revenirea din criză a rezidențialului autohton, evoluția prețurilor continuă să stârnească temeri și suspiciuni. Potrivit unui studiu realizat de RE/MAX România, în...

citește mai departe