Vânzări
Închirieri
Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
7 Octombrie 2011

Statul a vândut complexul hotelier Mamaia. Vezi cu ce preţ

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare
Ultima actualizare: 07 Octombrie 2011

Unitatea turistică este clasificată la 5 stele şi are o capacitate de 66 de locuri de cazare.

După cinci licitaţii deschise în care nu s-au găsit cumpărători, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a anunţat vânzarea complexului hotelier Mamaia de pe litoral. Singura ofertă depusă s-a ridicat la 2,48 milioane de euro, acesta fiind şi preţul final de tranzacţionare. Cumpărătorul este Silviu Iordache, o persoană fizică din Bucureşti. Potrivit înţelegerii cu reprezentanţii statului, acesta urmează să facă plata integrală pentru complexul hotelier în termen de 10 zile calendaristice de la semnarea contractului de vânzare-cumpărare. Documentul va include o clauză prin care cumpărătorul se obligă să menţină activul imobiliar în circuitul turistic.

Complexul hotelier Mamaia, clasificat la cinci stele, este situat în centrul staţiunii cu acelaşi nume. În alcătuirea acestuia intră un teren cu o suprafaţă de 2.248 de metri pătraţi, hotelul propriu-zis, un restaurant şi două terase. Hotelul este dispus pe P+1E, are o capacitate de 66 locuri de cazare şi dispune de facilităţi precum săli de conferinţă, bar, salon de coafură, masaj, jacuzzi, saună.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Hotelurile și pensiunile montane – noile oportunități turistice scoase la lumină de pandemie. Scurt ghid pentru investițiile avantajoase (OPEN HOUSE în curând)

Un business la înălțime sub panorama infinită a naturii, sănătatea pe care aerul montan o promite, apusul, răsăritul, … . Desigur, pentru mulți investitori ar putea fi unele dintre...

citește mai departe
Din oportunităţile de business ale crizei: hotel în centrul Capitalei la preţ de vilă

Turismul de afaceri este principalul pilon de susţinere pentru segmentul hotelier bucureştean. Pentru cei interesaţi de pornirea unei afaceri în industria ospitalităţii, momentul actual poate fi extrem de propice...

citește mai departe
Cât costă o cabană la munte? Mai puţin decât o garsonieră în Bucureşti!

La nivel naţional, există oportunităţi atât pentru cei care vor doar să aibă un loc unde să îşi petreacă vacanţa, cât şi pentru cei care se gândesc să facă...

citește mai departe
Mai sunt hotelurile o afacere rentabilă?

Analiştii estimează că 2012 nu va aduce schimbări semnificative în piaţă, dar jucătorii de pe acest segment cred încă în potenţialul său pe termen mediu. Dacă anii 2005-2008 au...

citește mai departe
Operatorul hotelului JW Marriot se aşteaptă la afaceri în creştere cu 6% pe 2011

În prima jumătate a acestui an, compania a ajuns la o cifră de afaceri de 50,8 milioane de RON. Societatea Companiilor Hoteliere Grand SRL (SCH The Grand), compania care...

citește mai departe