Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
11 feb. 2020

The new luxury era? Într-o zonă exclusivistă precum Kiseleff-Aviatorilor, o amenajare cu adevărat „de lux” poate ajunge la încă o dată prețul apartamentului

scris de Adriana Drăgușin in categoria Home & Deco, Ştiri imobiliare, Ştirea zilei, Lifestyle
Amenajarea realizată de Hype Project pentru un penthouse din cadrul ansamblului rezidențial Laguna, din București

Un studio de design recunoscut pe plan internațional intră și pe piața din România, pe fondul alinierii standardelor în materie de lux ale persoanelor cu venituri mari din întreaga lume.

După ce și-a câștigat un renume în țări precum Franța, Marea Britanie, Rusia și Thailanda, Hype Project lansează în România un serviciu de arhitectură și design interior dedicat proiectelor rezidențiale premium. Arhitecții studioului propun o nouă abordare a luxului în amenajări, prin soluții inovatoare de design și un stil minimalist menite să confere noi valențe experienței de locuire. „Înțelegerea aprofundată a dinamicii vieții contemporane, a identității și așteptărilor consumatorului de produse și servicii premium, precum și experiența pe piața imobiliară internațională poziționează proiectele Hype în categoria locuințelor statement, cu design atemporal. Abordarea stilistică minimalistă în care atenția stă pe calitatea finisajelor, pe detalii exclusiviste și palete texturale rafinate asigură interioare impresionante, încadrate în the new luxury era”, notează reprezentanții companiei.

Amenajări de 2.500 de euro pe metru pătrat

Potrivit reprezentanților Hype Project, în amenajarea proprietăților rezidențiale de lux se investesc, în medie, 2.500 de euro pe metru pătrat. Ce înseamnă asta, mai exact? În cazul locuințelor cu adevărat de lux din Capitală, această sumă poate echivala chiar cu o dublare a prețului imobilului în sine. Asta în condițiile în care, potrivit celui mai recent raport de piață publicat de Analize Imobiliare, prețul mediu solicitat pentru un apartament situat în zona Kiseleff-Aviatorilor se situa, în ultimul trimestru din 2019, la 2.590 de euro pe metru pătrat util.

„Într-o economie globală dinamică, achizițiile imobiliare sunt încă văzute ca investiții sigure, iar piața rezidențială de lux a crescut constant în ultimii ani. Oamenii cu venituri mari din întreaga lume se raportează la aceleași standarde și își evaluează stilul de viață conform acelorași criterii. Pot spune chiar că ei dezvoltă o anumită relație afectivă cu investițiile imobiliare pe care le fac. Prin proiectele Hype, urmărim să creăm unui design interior care să reflecte personalitatea beneficiarului, să aibă un impact semnificativ asupra vieții lui și, în plus, să creștem valoarea imobilului.”

Victor Grosu, arhitect fondator al Hype Project

 

O cifră de afaceri de cinci milioane de euro

În urma experienței internaționale, specialiștii din cadrul studioului Hype Project estimează că proiectele de amenajare contractate în România la finalul anului 2019 vor crește cu până la 40% valoarea proprietăților. Acestea sunt atât apartamente în ansamblurile rezidențiale high-end din centrul Bucureștiului, cât și reședințe de vacanță în zone turistice de pe litoral sau case situate în zonele cu o dezvoltare imobiliară intensă, din județul Ilfov.

Pentru 2020, Hype Project îți propune să atingă o cifră de afaceri de cinci milioane de euro, în urma finalizării a 15 proiecte.

„Proiectele Hype se disting prin spații fluide, coerente, în care pereții despărțitori sunt reduși la esențial, grinzile sunt camuflate, scările nu au contratrepte, îmbinările sunt ascunse cu precizie, iar lumina naturală este folosită drept instrument capabil să definească și construiască interiorul. Suprafețelele vitrate mari asigură o legătură organică cu spațiul natural înconjurător, mobilierul cu rol funcțional este încastrat în pereți, iar discursul cromatic se păstrează minimal. Personalitatea spațiului este dată de texturi contrastante, piese de mobilier high-end cu prezență puternică, placări din marmură sau piatră prețioasă naturală și lumini arhitecturale organizate în mod scenografic.”

Hype Project

 

Despre Hype Project:
Echipa Hype Project este formată din arhitecții Victor Grosu, Adrian Ianculescu și Mihai Constantin, cunoscuți pe piața din România pentru crearea, sub semnătura Grosu Art Studio, a unora dintre cele mai apreciate și premiate restaurante: Joseph by Joseph Hadad, Dancing Lobster, Caju, Il Locale. Activitatea Grosu Art Studio se concentrează acum exclusiv pe crearea unor proiecte „la cheie” pentru HoReCa, unde cei trei arhitecți semnează conceptul și designul interior.
De la stânga la dreapta: arhitecții Mihai Constantin, Victor Grosu și Adrian Ianculescu
Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Reconversie în ansamblu rezidențial: o clădire de patrimoniu de pe Calea Victoriei a fost consolidată și reabilitată, iar elementele Art Deco au fost păstrate

Potrivit companiei dezvoltatoare, acesta este, în prezent, singurul proiect rezidențial premium de tip boutique localizat pe Calea Victoriei – arteră considerată un veritabil simbol al orașului. Dezvoltatorul imobiliar Hagag...

citește mai departe
AXXIS NOVA Resort & SPA: Se lansează primul concept imobiliar integrat din Mamaia Nord (P)

Luna septembrie marchează lansarea primului concept imobiliar integrat din Mamaia Nord, AXXIS Nova Resort & SPA, un proiect unic care va cuprinde un hotel de cinci stele și șase...

citește mai departe
Trei antreprenori români visează ca litoralul autohton să devină atractiv pe tot parcursul anului, cum este și Coasta de Azur. Au în plan mai multe proiecte imobiliare în Neptun-Olimp

Marea, liniștea, climatul plăcut, susținute de facilitățile și serviciile de calitate, toate acestea sunt ingredientele unei „rețete” ce și-a dovedit deja viabilitatea în alte țări. Cătălin Scripcaru, Bogdan Căruntu...

citește mai departe
Au început vânzările pentru faza a doua a ansamblului rezidențial Aviației Tower

Cea dintâi etapă de construcție a ajuns la un grad de ocupare de 85%, iar dezvoltatorul vizează vânzarea sa integrală până la finele anului. Rădăcini Estate, divizia imobiliară a...

citește mai departe
Urban Plaza redefinește linia orizontului la Brașov: 2.000 de apartamente și facilități integrate, la cele mai înalte standarde

Cea dintâi etapă de construcție se află în curs de finalizare, iar predarea locuințelor aferente celei de-a doua va începe spre finele acestui an. După 13 ani de experiență,...

citește mai departe