Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
27 aug. 2012

Tranzacţie-record cu două spaţii comerciale: 20.000 de euro pe metru pătrat

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Valoarea cumulată a celor două active ajunge la aproximativ patru milioane de euro.

Proprietarii magazinului Cocor din Capitală au decis vânzarea unor spaţii comerciale pentru o sumă-record: circa 20.000 de euro pe metru pătrat. Este vorba de două proprietăţi diferite, una cu o suprafaţă de 100,89 de metri pătraţi, ce va fi vândută cu 2.088.322 de euro (cu plata unui avans de 174.025 de euro şi a 33 de rate lunare egale, a câte 58.009 euro), şi alta cu o suprafaţă de 95 de metri pătraţi, la un preţ de 1,9 milioane de euro (cu plata unui avans de 158.359 de euro şi 33 de rate lunare egale, a câte 52.777 de euro). Adunarea Generală a Acţionarilor S.C. Cocor S.A. se va întruni, pe data de 8 septembrie, pentru a ratifica decizia Consiliului de Administraţie pentru cu privire la încheierea antecontractelor de vânzare pentru aceste spaţii comerciale, după cum se arată într-un raport remis către Bursa de Valori Bucureşti (BVB).

Recent, reprezentanţii S.C. Cocor S.A. au decis scoaterea la vânzare a mai multor active imobiliare pentru a evita intrarea în executare silită a companiei şi plata datoriilor către Banca Comercială Română. Preţul propus pentru vânzarea magazinului Cocor este de 50 de milioane de euro, cu posibilitatea de a scădea însă la jumătate din această valoare.

Citeşte şi: Un alt centru comercial bucureştean la vânzare: cât cer proprietarii pe magazinul Cocor

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe
Revenire peste așteptări pentru segmentul imobiliar cel mai afectat de situația din domeniul sanitar

Până în momentul de față, vânzările consemnate pe această piață au înregistrat o recuperare destul de abruptă, în formă de V. Dată fiind închiderea centrelor comerciale în perioada stării...

citește mai departe
Perspectivele pieței de retail pentru 2020: spațiile comerciale moderne vor trece de 4 milioane de metri pătrați. Vezi proiectele programate!

Cu un total de 32 de proiecte comerciale, Bucureștiul deține o pondere de aproximativ o treime din stocul disponibil la nivel național. Potrivit analizelor efectuate de compania de consultanță...

citește mai departe