Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
21 feb. 2012

Un nou lanţ de restaurante fast-food în România. Vezi unde se va deschide primul magazin

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

În mod neaşteptat poate, reţeaua de origine americană nu se lansează în Capitală, ci într-un alt mare oraş al ţării.

Lanţul american de restaurante de tip fast-food Subway (foto) a semnat un contract de închiriere pentru deschiderea primului său magazin din România. Amplasată în complexul Palas Iaşi, unitatea va fi inaugurată în luna aprilie a acestui an. Magazinul Subway va fi amplasat la intrarea în Palas Mall şi va ocupa o suprafaţă de 90 de metri pătraţi. Înfiinţat în anul 1965, în Connecticut, SUA, lanţul Subway deţine în prezent peste 36.000 de restaurante, în 98 de ţări. Produsele de bază comercializate în cadrul reţelei sunt sandwich-urile, gamă completată de preparate crocante (crisps), supe, prăjiturele americane, băuturi calde şi reci.

Palas Iaşi, dezvoltat în Iaşi de compania Iulius Group, deţinută de omul de afaceri Iulian Dascălu, este un complex multifuncţional, ce va necesita o investiţie totală de peste 260 milioane de euro. Acesta cuprinde atât o zonă de spaţii comerciale (mallul propriu-zis, ce va fi deschis anul acesta), cât şi apartamente, o zonă de hoteluri şi una de birouri (aceasta fiind funcţională încă din toamna anului 2010). În cadrul complexului a fost deja amenajată, în urma unei investiţii de 73 de milioane de euro, cea mai mare parcare subterană din România, cu o capacitate de 2.500 de locuri.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe
Revenire peste așteptări pentru segmentul imobiliar cel mai afectat de situația din domeniul sanitar

Până în momentul de față, vânzările consemnate pe această piață au înregistrat o recuperare destul de abruptă, în formă de V. Dată fiind închiderea centrelor comerciale în perioada stării...

citește mai departe
Perspectivele pieței de retail pentru 2020: spațiile comerciale moderne vor trece de 4 milioane de metri pătrați. Vezi proiectele programate!

Cu un total de 32 de proiecte comerciale, Bucureștiul deține o pondere de aproximativ o treime din stocul disponibil la nivel național. Potrivit analizelor efectuate de compania de consultanță...

citește mai departe