Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
9 aug. 2012

Un outlet de 1.400 de metri pătraţi se deschide în Vitantis Shopping Center

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Managementul centrului comercial vrea să răspundă astfel puterii scăzute de cumpărare a consumatorilor.

În Vitantis Shopping Center se va deschide mâine, 10 august 2012, un magazin de tip outlet multibrand – San Francisco Concept – ce va ocupa un spaţiu comercial de 1.400 de metri pătraţi. “Am ales acest concept întrucât vrem să venim în întâmpinarea dorinţelor şi a puterii de cumpărare diminuate. De aceea, San Francisco Outlet va oferi peste 10.000 de articole vestimentare, în pas cu ultimele tendinţe din modă, la preţuri fără concurenţă”, explică reprezentanţii centrului comercial. La deschiderea noului magazin, primii 100 de cumpărători vor primi vouchere în valoare de 20 de RON. Inaugurarea outletului a fost precedată de redeschiderea magazinelor Reserved, Cropp Town şi Takko, cu suprafeţe de 600, 250, şi, respectiv, 600 de metri pătraţi.
Vitantis Shopping Center are o suprafaţă totală construită de aproximativ 39.110 de metri pătraţi şi dispune de o parcare cu 800 de locuri. Complexul include, pe lângă galeria comercială, un hipermarket Carrefour, un magazin de bircolaj Praktiker, Tehnomarket, Domo, un magazin de mobilă Casa Rusu.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe
Revenire peste așteptări pentru segmentul imobiliar cel mai afectat de situația din domeniul sanitar

Până în momentul de față, vânzările consemnate pe această piață au înregistrat o recuperare destul de abruptă, în formă de V. Dată fiind închiderea centrelor comerciale în perioada stării...

citește mai departe
Perspectivele pieței de retail pentru 2020: spațiile comerciale moderne vor trece de 4 milioane de metri pătrați. Vezi proiectele programate!

Cu un total de 32 de proiecte comerciale, Bucureștiul deține o pondere de aproximativ o treime din stocul disponibil la nivel național. Potrivit analizelor efectuate de compania de consultanță...

citește mai departe