/

VIDEO: Cum poți avea o casă de vacanță în Grecia? Află cât costă și ce trebuie să faci

Explorăm oportunitățile imobiliare în paradisul grecesc în cea mai recentă ediție Imobiliare.ro Talks, unde în lumina reflectoarelor îl avem ca invitat de marcă pe Achilleas Pitoulias, fondatorul Greco Casa. Acesta dezvăluie un univers fascinant de oportunități de investiții imobiliare în inima zonelor turistice din Grecia. Cu plajele sale spectaculoase și gastronomia de poveste, Grecia a […]

Explorăm oportunitățile imobiliare în paradisul grecesc în cea mai recentă ediție Imobiliare.ro Talks, unde în lumina reflectoarelor îl avem ca invitat de marcă pe Achilleas Pitoulias, fondatorul Greco Casa. Acesta dezvăluie un univers fascinant de oportunități de investiții imobiliare în inima zonelor turistice din Grecia.

Cu plajele sale spectaculoase și gastronomia de poveste, Grecia a cucerit inimile românilor în fiecare sezon estival. Dar cât de ușor este să transformi visul de a deține o proprietate în acest paradis în realitate? Acest interviu exclusiv ne aduce răspunsurile.

Achilleas Pitoulias, cu o experiență vastă în domeniul imobiliar, ne dezvăluie cele mai bune motive pentru a investi într-o casă de vacanță în Grecia. Discuția se concentrează pe atractivitatea pieței imobiliare grecești, cele mai profitabile zone pentru investiții, stimulentele oferite de guvernul grecesc și oportunitățile legale și financiare pentru investitorii străini.

Sunt abordate și provocările juridice ale achiziționării unei proprietăți în Grecia și importanța colaborării cu profesioniștii locali. Abordăm și care sunt randamentele posibile în urma unei astfel de investiții.

Materialul video este un ghid informativ pentru oricine este interesat de investițiile imobiliare în Grecia.

Avatar photo
Alexandra ManolacheEditor · Imobiliare.ro

Alexandra Găbița Manolache este Social Media Manager la Imobiliare.ro (din 2021) și autoare de analize despre piața rezidențială. Absolventă a Facultății de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică (FEAA Timișoara), vine cu o bază solidă în digital și economie și o experiență anterioară de 3 ani în digital marketing. A contribuit ca editor la șase ediții ale raportului trimestrial Market 360 și semnează articole pe blogul Imobiliare.ro, unde explică tendințe și oferă perspective aplicate asupra real estate-ului.

LinkedinInstagramTiktokYoutube