Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
27 feb. 2020

Birourile „instant” sau spațiile de co-working, tot mai populare. Un operator local se extinde

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Majoritatea clienților de pe acest segment de piață optează pentru birouri individuale, cu suprafețe de maximum 40 de metri pătrați.

Operatorul de spații co-working Flash Office Solutions va ocupa 2.520 de metri pătrați din clădirea de birouri Maria Rosetti Tower, din centrul Capitalei, în urma unei extinderi cu 570 de metri pătrați. Noul spațiu (foto) va fi compartimentat, amenajat, utilat și echipat cu mobilier flexibil, astfel încât să poată fi dat în folosință începând cu luna martie. „Pentru noul modul al centrului din Maria Rosetti Tower am prevăzut 31 de birouri individuale, cu o capacitate pornind de la o persoană până la 12 persoane. Ne extindem pe zona de clienți unde am semnalat cea mai mare cerere”, explică Ilinca Neagu, Administrator al Flash Office Solutions.

Citește și: Ce au în comun un IT-ist, un blogger și un artist? Biroul „la minut”!

„Din experiența anterioară, am remarcat că 60% din clienți se orientează către birouri individuale, cu suprafețe de maximum 40 de metri pătrați, dar care să fie complet echipate și cu acces către zonele comune de servicii complete destinate clienților din hub: bucătărie și zonă de cafea, sală de meeting cu posibilități de organizare teleconferințe, Wi-Fi, servicii de curățenie, mentenanță, recepție și posibilitatea de a-ți afișa logo-ul în zona de primire și card de beneficii – cu reduceri la restaurantele și magazinele din vecinătatea clădirii.”

Ilinca Neagu, Administrator Flash Office Solutions

 

Două centre de spații office flexibile

În total, Flash Office Solutions operează două centre de spații co-working, cu o suprafață cumulată de 3.200 de metri pătrați, în clădirile de birouri Maria Rosetti Tower și Armand Călinescu Building – amândouă situate în zona ultracentrală, la foarte mică distanță de Universitatea din București, Facultatea de Arhitectură Ion Mincu și ASE. „Avem semnale că unele firme care își desfășoară activitatea în centrele noastre urmăresc o extindere viitoare, așa că vom continua și noi să ne mărim suprafața centrelor noastre, poate chiar cu o a treia locație, într-o clădire nouă de birouri. Va fi însă o dezvoltare organică, pas cu pas, în funcție de cererea lor”, subliniază Ilinca Neagu.

60% dintre cei care optează pentru această soluție sunt din IT&C

Cei 350 angajați care ocupă cele două centre Flash Office Solutions provin din diverse domenii de activitate (IT&C, contabilitate, HR, automatizare, marketing și vânzări), cei mai mulți fiind, însă, din sectorul IT&C (aproximativ 60%). Majoritatea firmelor (60%) care au apelat la închirierea de birouri în sistem co-sharing au optat să-și facă sediu social în acest spațiu.

Fie că se află în spații individuale, fie în zona de HUB, chiriașii centrelor de birouri instant Flash Office beneficiază de costuri fixe la birouri mobilate, cu toate facilitățile și serviciile incluse.

Despre Flash Office Solutions:
Flash Office Solutions este un centru de instant&serviced offices de ultimă generaţie, care asigură clienţilor spaţii de birouri complet echipate şi mobilate, pentru perioade foarte flexibile, cu toate serviciile necesare funcţionării la cel mai înalt standard profesional. Compania Flash Office Solutions a fost înfiinţată în 2013, iar primul sediu operaţional a fost disponibil în clădirea Armand Călinescu 26. Cel de-al doilea, în Maria Rosetti Tower, este operaţional din noiembrie 2014.

Flash Office se adresează atât celor care au nevoie de o adresă pentru un start-up sau pentru o filială locală, cât şi companiilor care au nevoie de un birou la cheie, într-o clădire reprezentativă, cu un spaţiu de lucru modern şi suport IT&C asigurat, wi-fi, recepţioneră, acces la o sală de conferinţe echipată, dar fără grija cheltuielilor de mentenanţă şi serviciilor aferente. Clienții Flash Office Sollutions au la dispoziție și acces la bucătărie, suport administrativ şi servicii de curăţenie şi parcare subterană.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Un investitor autohton pregătește un ansamblu de 1.000-1.200 de apartamente în zona Pipera

În contextul unei dezvoltări susținute pe partea de birouri, această zonă a Bucureștiului devine tot mai atractivă și pe rezidențial. Metropolitan Developments, grupul cu capital 100% românesc care include...

citește mai departe
INTERVIU: Piața rezidențială în 2020 – prin ochii unui dezvoltator care vrea să livreze 500 de locuințe anual

Compania analizează în continuare oportunitățile de achiziție a unor noi terenuri pretabile dezvoltărilor rezidențiale. Irina Albu este Sales & Marketing Director în cadrul Cordia România – divizia de dezvoltări...

citește mai departe
Mai e sau nu Bucureștiul „micul Paris”? O perspectivă modernă, prin vitrinele magazinelor de lux

Francofilia generațiilor tinere de odinioară nu a dispărut – ea doar s-a metamorfozat! În contextul unei dezvoltări economice și culturale fulminante, Bucureștiul și-a câștigat, spre finele secolului al XIX-lea,...

citește mai departe
Vibe Forward, un ansamblu rezidențial à la New York, în nordul Bucureștiului

Complexul va fi format din trei turnuri rezidențiale, cu un total de 448 de apartamente moderne, dotate, printre altele, cu sistem smart home. Una dintre principalele tendințe ale pieței...

citește mai departe
AXA Rezidenţial – Mihai Bravu: apartamente cochete în zona Vitan, aproape de metrou (P)

Ți-ai dori să locuiești într-un imobil nou-construit, dar fără să fii nevoit să faci vreun rabat la capitolul localizare? Ansamblul AXA Rezidenţial – Mihai Bravu îți pune la dispoziție...

citește mai departe