Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
5 iun. 2020

Când vânzările de locuințe sfidează pandemia: un proiect de pe litoral a consemnat un avans de 47% în martie-mai 2020, față de 2019

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare, Ştirea zilei

Reprezentanții companiei dezvoltatoare cred că în perioada următoare românii se vor orienta mai mult spre destinațiile turistice autohtone.

Dezvoltatorul Nordis Group a anunțat că, în perioada martie-mai 2020, a vândut 100 de unități locative în cadrul ansamblului imobiliar Nordis Mamaia, în ciuda situației create de răspândirea COVID-19. Această cifră reprezintă un avans de circa 47% față de perioada similară a anului trecut. Dintre apartamentele contractate în perioada menționată, 75 sunt apartamente în hotel, iar 25 sunt apartamente în zona rezidențială. În momentul de față, ponderea unităților vândute în cadrul ansamblului este de 54% – dintr-un total de 730 de camere de hotel și 290 de apartamente rezidențiale.

„La începutul situației create de pandemie, în martie, comportamentul clienților Nordis s-a schimbat într-o mică măsură, puțini dintre ei au ezitat în privința achizițiilor. Mai mult, având in vedere că produsul pus în piață de noi este inovator și unic, numărul tranzacțiilor a crescut semnificativ comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Dată fiind situația excepțională prin care cu toții am trecut, valoarea banilor scade, dobânzile se micșorează, oamenii au preferat să investească în proprietăți care să le aducă un randament sigur.”

Alexandru Mihai, Senior Partner Nordis Group

 

Citește și:
E oficial: ansamblul din Mamaia unde poți achiziționa un apartament de vacanță sau propria cameră de hotel va fi o construcție „verde”

Reorientare în materie de turism?

Potrivit reprezentanților companiei, după perioada de izolare, piața imobiliară autohtonă își revine, treptat, la normal – și chiar se înregistrează o creștere a numărului de cereri comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. La nivel general, pe piața de real estate au apărut proiecte noi, resimțindu-se, totodată, o revenire a numărului de clienți interesați. „Credem că românii se vor axa în anii următorii pe turismul local. Cu toții am devenit mult mai precauți cu privire la locurile pe care le alegem ca destinație turistică, încercăm să evităm aglomerațiile, aeroporturile și să găsim destinații mult mai apropiate și sigure. Dacă în urmă cu trei luni turiștii ar fi ales o destinație îndepărtată, acum e mai probabil să se concentreze pe turismul intern, implicit pe litoralul românesc, o tendință care cred că se va păstra și în următorii ani”, subliniază Alexandru Mihai, Senior Partner în cadrul Nordis Group.

Citește și:
Noi măsuri „de relaxare”, cu efect în domeniul turismului, dar și în industria HoReCa

O investiție imobiliară… altfel

Proiectul Nordis Mamaia oferă oportunitatea investiției într-o cameră de hotel menită să genereze venituri pentru proprietar, dar care poate fi și folosită de către acesta, timp de o săptămână pe an.

Ansamblul imobiliar dispune de facilități de lux, precum cel mai mare SPA de pe litoralul românesc (cu o dimensiune de 3.200 de metri pătrați), dar și plajă proprie de 10.000 de metri pătrați. Tot în incinta complexului se găsește și o clinică medicală și de recuperare, kinetoterapie și medicină sportivă.

Citește și:
Investiție plus „locuință” de vacanță: cum ar fi să ai propria cameră de hotel pe litoral, care să-ți aducă venituri, dar pe care să o și poți folosi?

Pentru petrecerea timpului liber, ansamblul oferă acces la nouă restaurante și cafenele, cinematograf VIP, dar și galerie comercială cu magazine de lux, loc de joacă pentru copii și sală de fitness. Pentru proprietarii de apartamente rezidențiale, facilitățile includ concierge, room service și servicii de curățenie.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată.

S-ar putea să te mai intereseze și
În 2021, dezvoltatorul ansamblurilor Cortina a vândut locuințe în valoare de peste 90 de milioane de euro. Compania continuă investițiile

Lucrările la două dintre proiectele în care au fost tranzacționate proprietăți au început chiar anul trecut. Dezvoltatorul autohton Eden Capital Development a anunțat că anul trecut a vândut locuințe...

citește mai departe
Dezvoltatorul Art City: „Piața rezidențială s-a dublat ca volum de lucrări într-o perioadă de mai puțin de trei ani”

Pentru anul în curs, reprezentanții companiei vizează extinderea portofoliului de proiecte administrate cu încă trei proiecte, predominant rezidențiale. Art Property, dezvoltatorul ansamblului rezidențial Art City (foto) din nordul Capitalei,...

citește mai departe
Colliers: 2021, „un an care a făcut cât doi” pe piața terenurilor – cea mai mare valoare a tranzacțiilor din 2007 încoace. Previziunile pentru 2022

Retailerii și dezvoltatorii rezidențiali au fost cei mai activi, vădind un interes crescut pentru dezvoltări imobiliare pe acest segment de piață. Piața tranzacțiilor cu terenuri destinate exclusiv proiectelor rezidențiale...

citește mai departe
Euro Vial achiziționează un teren de 2.500 de metri pătrați în Mamaia Nord, pentru extinderea facilităților complexului Sea ON

Tranzacția s-a cifrat la peste 1,5 milioane de euro și a fost încheiată la sfârșitul anului trecut, în condițiile în care proiectul în sine a fost livrat în vara...

citește mai departe
Ce investiții facem în 2022? (P)

Pentru a face o investiție imobiliară de succes, există câteva aspecte de care trebuie să țină cont un potențial cumpărător – dincolo de preferințele personale. În 2022, imobiliarele rămân,...

citește mai departe