Care sunt modalitățile de promovare la care poți apela atunci când vinzi o locuință

Înainte de a începe redactarea anunțului de vânzare orice proprietar trebuie să se hotărască ce modalități va folosi în procesul de promovare a locuinței pentru care caută un cumpărător.

Cele mai numeroase modalități de promovare se întâlnesc în mediul online. Principalul avantaj oferit de către acestea este numărul mare de persoane la care poate ajunge anunțul tău de vânzare și faptul că astfel anunțul poate fi actualizat și vizualizat la orice oră din zi sau din noapte.

Există însă și un dezavantaj – vei intra în competiție cu numeroși alți proprietari care încearcă să găsească un cumpărător așa că trebuie să te asiguri că locuința este prezentată cât mai atrăgător și că dispune de îmbunătățiri care să o diferențieze de alte proprietăți similare. Alegerea prețului corect este și ea deosebit de importantă, pentru că dacă locuința este supraevaluată, persoanele interesate de achiziționarea unei proprietăți imobiliare își vor da seama rapid comparând-o cu altele similare.

Promovarea online a anunțului de vânzare poate fi făcută prin intermediul mai multor platforme.

1. Site-uri specializate în imobiliare.

Publicarea anunțului pe o astfel de platformă îți oferă posibilitatea de a intra în contact direct doar cu persoanele interesate de achiziționarea unei proprietăți.

Cei care utilizează site-ul Imobiliare.ro au mai multe opțiuni la dispoziție care îi sprijină în procesul de găsire a unui cumpărător. Aproximativ 200.000 de proprietari folosesc această platformă care le oferă lunar acces la peste 1,9 milioane de cumpărători.

Prin secțiunea “Adaugă anunț” cu un singur click proprietarul ajunge direct pe pagina unde poate adăuga pe site locuința pe care vrea să o vândă.

Odată cu publicarea anunțului de vânzare poți beneficia și de instrumentele din “Contul meu”. Astfel, vei avea la dispoziție secțiunea “Anunțurile mele” care te ajută să gestionezi anunțurile adăugate de tine, să vezi care dintre acestea sunt active și care sunt inactive. De aici poți adăuga anunțuri noi sau poți să activezi anunțuri inactive.

Tot prin “Contul meu” poți fi mereu în contact cu persoanele interesate de proprietatea pe care vrei să o vinzi folosind chat-ul pus la dispoziție de Imobiliare.ro. Mesajele sunt instante și ai și acces la întregul istoric al conversațiilor.

Imobiliare.ro pune, de asemenea, la dispoziție o aplicație ușor de utilizat, prin care primești notificări direct pe telefonul mobil. Vezi rapid cele mai importante detalii despre anunțurile tale și poți să discuți cu eventualii cumpărători prin intermediul acesteia.

De menționat este și faptul că odată ce proprietatea ta intră în portofoliul unei agenții imobiliare reprezentanții acesteia vor promova anunțul și prin intermediul site-ului firmei, dar și prin alte metode, precum newsletterele către propria bază de clienți.

2. Site-uri generaliste de anunțuri.

Publicarea anunțului de vânzare pe un astfel de site este gratuită, dar nu garantează că vei ajunge specific la persoanele interesate de achiziționarea unei proprietăți. Astfel, este posibil ca procesul de vânzare să se extindă pe o perioadă mai lungă de timp. În plus, și site-urile generaliste percep taxe pentru a promova suplimentar proprietatea.

3. Rețelele sociale.

O altă modalitate de promovare a proprietății scoase la vânzare în mediul online este cea a utilizării rețelelor sociale, precum Facebook.

Poți să faci acest lucru folosind butoanele social media puse la dispoziția ta de Imobiliare.ro. Astfel, anunțul tău va putea fi postat direct atât pe propriul timeline, cât și în grupuri, va fi trimis ca mesaj privat sau, acolo unde este cazul, va fi publicat direct pe pagini pe care le administrezi tu.

Este important să te asiguri că anunțul tău ajunge în grupurile de Facebook specializate în imobiliare pentru că acolo se află persoane cu adevărat interesate de achiziționarea unei locuințe.

Dacă lucrezi cu o agenție imobiliară, specialiștii acesteia se pot ocupa de promovarea proprietății prin rețelele sociale, în special în cazul reprezentării exclusive.

Există și o serie de modalități offline de promovare a unei locuințe, dar acestea din urmă au devenit din ce în ce mai puțin utilizate odată cu dezvoltarea platformelor digitale. Este vorba despre anunțurile publicate în ziare, fie ele locale sau cu distribuție națională.

Poți încerca, totodată, să îți pui un banner la balcon prin care să anunți vânzarea locuinței.

Pune direct o întrebare

Experții noștrii imobiliari vor căuta soluții și îți vor oferi sfaturi

Citește cele mai noi știri din piață
Hai la cel mai mare eveniment de real estate din România! Participi gratuit cu Imobiliare.ro și găsești proprietăți cu prețuri pornind de la 36.900 de euro

Îți cauți o locuință sau ai nevoie de o soluție de finanțare potrivită nevoilor tale? Te așteptăm la finalul acestei săptămâni la Salonul Imobiliar București, cel mai mare eveniment...

citește mai departe
Cluj-Napoca, orașul-comoară al României? De ce sunt atât de scumpe apartamentele și ce perspective există pe plan local pentru cumpărători – GRAFICE

Cluj-Napoca este cel mai scump oraș din România. Mai este acest lucru o surpriză pentru cineva? Probabil că nu. În ultimii ani am fost martorii evoluției accelerate înregistrate la...

citește mai departe
Metroul, un tichet câștigător pentru imobiliarele bucureștene. Cât plătești în plus pentru o locuință aflată în proximitatea unei stații și care sunt noii poli de oportunitate din Capitală și din împrejurimi – GRAFICE

Ce înseamnă o locuință perfectă pentru un bucureștean? Dincolo de calitatea finisajelor, modul în care este amenajată, dotări sau chiar și de preț, cei mai mulți cumpărători se pot...

citește mai departe
HILS Development, prezent la SIB 2025: apartamente gata de mutat în cele mai dinamice zone din București

HILS Development participă la ediția din acest an a Salonului Imobiliar București (SIB), aducând în prim-plan cele mai recente dezvoltări rezidențiale și un stoc important de apartamente finalizate, pregătite...

citește mai departe
Hai la cel mai mare eveniment de real estate din România! Participi gratuit cu Imobiliare.ro și găsești proprietăți cu prețuri pornind de la 36.900 de euro

Îți cauți o locuință sau ai nevoie de o soluție de finanțare potrivită nevoilor tale? Te așteptăm la finalul acestei săptămâni la Salonul Imobiliar București, cel mai mare eveniment...

citește mai departe
Constanța urcă pe harta scumpirilor imobiliare din România. Cea mai scumpă vilă din oraș costă cât un palat în Franța – FOTO

Piața imobiliară din Constanța prinde viteză în 2025, cu prețuri în creștere și interes tot mai mare din partea cumpărătorilor, consolidând poziția orașului pe harta imobiliară a României. Potrivit...

citește mai departe
Portretul noii locuințe ideale: încălzire în pardoseală, răcire în tavan, costuri la utilități aproape zero. Cât plătești pentru o astfel de proprietate?

Tot mai mulți români își doresc o locuință care nu doar să arate bine, ci să le și ofere confort, facturi mici și un trai sustenabil. Casele eficiente energetic...

citește mai departe
A fost casa unei personalități înainte de Al Doilea Război Mondial, acum se vinde. Cât costă această clădire aflată la doi pași de km 0 al Capitalei – FOTO

Dacă ești din București, ai trecut cel puțin o dată prin fața acestei clădiri istorice aflate la doi pași de Piața Universității. Aceasta i-a aparținut fostului ministru Nicolae Dinischiotu...

citește mai departe
Cumpărătorii, mai protejați când aleg apartamente la stadiul de proiect. Noi reguli, în curând, pentru dezvoltatori

Senatorii au votat un proiect de lege care îi protejează pe clienții dezvoltatorilor imobiliari care vând apartamente în imobile aflate încă în stadiu de proiect. Avansul pentru o astfel...

citește mai departe
(P) RE/MAX Evolution, agenția imobiliară nr. 1 din România, redefinește performanța în real estate. Leadershipul vizionar al lui George Șeicaru propulsează Brașovul pe harta excelenței

RE/MAX Evolution a fost desemnată agenția numărul 1 la nivel național în cadrul rețelei RE/MAX România, ocupând prima poziție în toate categoriile majore: număr de tranzacții, comisioane încasate, listări în reprezentare exclusivă...

citește mai departe
Cauți o proprietate cu farmec istoric în Arad? Uite cât costă un apartament în Palatul Kovács

În centrul istoric al Aradului, Palatul Kovács atrage privirile trecătorilor cu eleganța sa atemporală. Construit în anul 1906, după planurile arhitectului Babócs István, acest edificiu este un veritabil simbol...

citește mai departe
Casa Verde 2025: Buget record, dar aceeași „olimpiadă digitală”. Ministerul Mediului dă, în premieră, bani și pentru baterii

Programul „Casa Verde Fotovoltaice” se pregătește de o nouă ediție în 2025, cu cel mai mare buget alocat vreodată: 2,2 miliarde de lei. Potrivit autorităților,  vor fi introduse și...

citește mai departe
Două ansambluri rezidențiale, vândute integral. Ce planuri de viitor are dezvoltatorul bucureștean?

HILS Development, companie cu 20 de ani de experiență în dezvoltări imobiliare, a vândut integral ansamblurile HILS Pallady și HILS Splai din București. Dezvoltatorul lucrează acum la trei alte...

citește mai departe
Ia creditul ipotecar potrivit prin Imobiliare.ro Finance și câștigă un card cadou IKEA pentru noua ta casă!

Vrei să-ți cumperi o locuință și ai nevoie de un credit? Intră acum pe site-ul Imobiliare.ro Finance, aplică pentru obținerea unui împrumut și primești un card cadou IKEA pentru...

citește mai departe
Cluj-Napoca, orașul-comoară al României? De ce sunt atât de scumpe apartamentele și ce perspective există pe plan local pentru cumpărători – GRAFICE

Cluj-Napoca este cel mai scump oraș din România. Mai este acest lucru o surpriză pentru cineva? Probabil că nu. În ultimii ani am fost martorii evoluției accelerate înregistrate la...

citește mai departe