Vânzări
Închirieri
Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în

Care sunt modalitățile de promovare la care poți apela atunci când vinzi o locuință

Înainte de a începe redactarea anunțului de vânzare orice proprietar trebuie să se hotărască ce modalități va folosi în procesul de promovare a locuinței pentru care caută un cumpărător.

Cele mai numeroase modalități de promovare se întâlnesc în mediul online. Principalul avantaj oferit de către acestea este numărul mare de persoane la care poate ajunge anunțul tău de vânzare și faptul că astfel anunțul poate fi actualizat și vizualizat la orice oră din zi sau din noapte.

Există însă și un dezavantaj – vei intra în competiție cu numeroși alți proprietari care încearcă să găsească un cumpărător așa că trebuie să te asiguri că locuința este prezentată cât mai atrăgător și că dispune de îmbunătățiri care să o diferențieze de alte proprietăți similare. Alegerea prețului corect este și ea deosebit de importantă, pentru că dacă locuința este supraevaluată, persoanele interesate de achiziționarea unei proprietăți imobiliare își vor da seama rapid comparând-o cu altele similare.

Promovarea online a anunțului de vânzare poate fi făcută prin intermediul mai multor platforme.

1. Site-uri specializate în imobiliare.

Publicarea anunțului pe o astfel de platformă îți oferă posibilitatea de a intra în contact direct doar cu persoanele interesate de achiziționarea unei proprietăți.

Cei care utilizează site-ul Imobiliare.ro au mai multe opțiuni la dispoziție care îi sprijină în procesul de găsire a unui cumpărător. Aproximativ 200.000 de proprietari folosesc această platformă care le oferă lunar acces la peste 1,6 milioane de cumpărători.

Prin secțiunea “Adaugă anunț” cu un singur click proprietarul ajunge direct pe pagina unde poate adăuga pe site locuința pe care vrea să o vândă.

Odată cu publicarea anunțului de vânzare poți beneficia și de instrumentele din “Contul meu”. Astfel, vei avea la dispoziție secțiunea “Anunțurile mele” care te ajută să gestionezi anunțurile adăugate de tine, să vezi care dintre acestea sunt active și care sunt inactive. De aici poți adăuga anunțuri noi sau poți să activezi anunțuri inactive.

Tot prin “Contul meu” poți fi mereu în contact cu persoanele interesate de proprietatea pe care vrei să o vinzi folosind chat-ul pus la dispoziție de Imobiliare.ro. Mesajele sunt instante și ai și acces la întregul istoric al conversațiilor.

Imobiliare.ro pune, de asemenea, la dispoziție o aplicație ușor de utilizat, prin care primești notificări direct pe telefonul mobil. Vezi rapid cele mai importante detalii despre anunțurile tale și poți să discuți cu eventualii cumpărători prin intermediul acesteia.

De menționat este și faptul că odată ce proprietatea ta intră în portofoliul unei agenții imobiliare reprezentanții acesteia vor promova anunțul și prin intermediul site-ului firmei, dar și prin alte metode, precum newsletter-ele către propria bază de clienți.

2. Site-uri generaliste de anunțuri.

Publicarea anunțului de vânzare pe un astfel de site este gratuită, dar nu garantează că vei ajunge specific la persoanele interesate de achiziționarea unei proprietăți. Astfel, este posibil ca procesul de vânzare să se extindă pe o perioadă mai lungă de timp. În plus, și site-urile generaliste percep taxe pentru a promova suplimentar proprietatea.

3. Rețelele sociale.

O altă modalitate de promovare a proprietății scoase la vânzare în mediul online este cea a utilizării rețelelor sociale, precum Facebook.

Poți să faci acest lucru folosind butoanele social media puse la dispoziția ta de Imobiliare.ro. Astfel, anunțul tău va putea fi postat direct atât pe propriul timeline, cât și în grupuri, va fi trimis ca mesaj privat sau, acolo unde este cazul, va fi publicat direct pe pagini pe care le administrezi tu.

Este important să te asiguri că anunțul tău ajunge în grupurile de Facebook specializate în imobiliare pentru că acolo se află persoane cu adevărat interesate de achiziționarea unei locuințe.

Dacă lucrezi cu o agenție imobiliară, specialiștii acesteia se pot ocupa de promovarea proprietății prin rețelele sociale, în special în cazul reprezentării exclusive.

Există și o serie de modalități offline de promovare a unei locuințe, dar acestea din urmă au devenit din ce în ce mai puțin utilizate odată cu dezvoltarea platformelor digitale. Este vorba despre anunțurile publicate în ziare, fie ele locale sau cu distribuție națională.

Poți încerca, totodată, să îți pui un banner la balcon prin care să anunți vânzarea locuinței.

Pune direct o întrebare

Experții noștrii imobiliari vor căuta soluții și îți vor oferi sfaturi

Citește cele mai noi știri din piață
Cum atragi armonia și banii în casă prin arta Feng Shui? Sfaturi practice într-un nou webinar “Întreabă expertul”

Ne petrecem în locuință o mare parte din viață, mai ales după pandemie când mulți dintre noi am ajuns să adoptăm un sistem de muncă remote sau hibrid. Este,...

citește mai departe
Imobiliare.ro te trimite gratuit la Salonul Imobiliar București! Găsește locuința pe care ți-o dorești la cel mai mare eveniment de real estate din România

Poți participa gratuit la cel mai mare eveniment imobiliar din România cu Imobiliare.ro. Tot ce trebuie să faci este să descarci aici biletul tău și să prezinți codul QR...

citește mai departe
Cum atragi armonia și banii în casă prin arta Feng Shui? Sfaturi practice într-un nou webinar “Întreabă expertul”

Ne petrecem în locuință o mare parte din viață, mai ales după pandemie când mulți dintre noi am ajuns să adoptăm un sistem de muncă remote sau hibrid. Este,...

citește mai departe
Imobiliare.ro te trimite gratuit la Salonul Imobiliar București! Găsește locuința pe care ți-o dorești la cel mai mare eveniment de real estate din România

Poți participa gratuit la cel mai mare eveniment imobiliar din România cu Imobiliare.ro. Tot ce trebuie să faci este să descarci aici biletul tău și să prezinți codul QR...

citește mai departe
Imobiliare.ro Finance: Piața de creditare începe anul în forță. Cele mai multe credite ipotecare sunt luate de bărbați, dobânda fixă e preferată, iar avansul crește

Evoluția pieței de creditare în primul trimestru al acestui an a fost una favorabilă, marcată de o continuare a interesului puternic pentru achizițiile imobiliare văzut încă de la sfârșitul...

citește mai departe
Ce proprietăți caută românii în 2024? Tendințe pe piața imobiliară la început de an

Piața imobiliară a suferit șocuri succesive în ultimii ani – declanșarea pandemiei COVID-19, începerea războiului din Ucraina, creșterea puternică a inflației și a dobânzilor. Evenimentele care au influențat comportamentul...

citește mai departe
10.000 de proprietăți din țară și din străinătate, oferte și tombolă cu premiu de 5.000 euro. Hai la Salonul Imobiliar București și-ți găsești casă!

Cel mai mare eveniment din România dedicat pieței imobiliare – Salonul Imobiliar București (SIB) – se va organiza, în perioada 26-28 aprilie, la Palatul Parlamentului. Peste 100 de expozanți...

citește mai departe
Avocatul te învață: cum te ferești de capcanele din contractele de vânzare-cumpărare și închiriere? – VIDEO

Semnarea unui contract nu este un lucru pe care să îl neglijezi sau să-l tratezi cu lejeritate pentru că pe termen lung este posibil să ajungi să-ți regreți neatenția,...

citește mai departe
Apartamente cu GRĂDINĂ, inclusiv cu TVA REDUS, de vânzare în EnVogue Residence – Iuliu Maniu, zona Militari! (P)

Având două sau trei camere, unitățile locative de acest tip sunt disponibile pentru mutare imediată, iar unele se încadrează atât în plafonul de preț prevăzut pentru achitarea unei cote...

citește mai departe
Chilipirul din Cluj: Cea mai ieftină garsonieră are 10 mp și plătești pe ea într-un an mai puțin decât chiria pe o lună la cel mai scump apartament din oraș

Locuitorii din Cluj-Napoca plătesc unele dintre cele mai mari chirii din țară, dar chiar și în aceste condiții competiția pentru obținerea celor mai bune apartamente care să bifeze și...

citește mai departe
Topul celor mai ieftine cartiere din Cluj-Napoca pentru chiriași

Închirierea unui apartament în Cluj-Napoca poate să pară o misiune imposibilă. Numărul locuințelor disponibile este tot mai mic, iar concurența pentru cele mai bune apartamente cu cele mai reduse...

citește mai departe
Antecontractul: un scut de protecție pentru cumpărător, dar și pentru vânzător. Când îl semnezi și ce trebuie să cuprindă?

Antecontractul este o promisiune la care se angajează atât cumpărătorul, cât și vânzătorul unui imobil. Acesta protejează ambele părți și este recomandat să îl semnăm pentru a ne asigura...

citește mai departe
Eficiența energetică și tehnologiile verzi la casele noi, un trend pentru piața rezidențială din România. Clienții se orientează spre case cu un consum redus și materiale de calitate, durabile (P)

Alegerea unei locuințe este un aspect foarte important în viața oricărei familii, cu impact pe anii ce urmează, motiv pentru care cumpărătorii au nevoie de timp pentru a lua...

citește mai departe
Video: Cum poți evita compromisurile în achiziția unui apartament?

În procesul cumpărării unei locuințe, există o serie de provocări identificate de specialiști care pot duce la un proces de achiziție stresant și anevoios. În cadrul interviurilor Imobiliare.ro Talks...

citește mai departe
De la vicii ascunse la termene de livrare depășite. Cazuri și soluții legale (Partea a II-a)

Continuăm seria interviurilor care ajută în depistarea capcanelor imobiliare, încă din stadiul semnării contractelor de vânzare-cumpărare. Dacă în primul episod, oamenii legii din România avertizează că există o creștere...

citește mai departe