Care sunt modalitățile de promovare la care poți apela atunci când vinzi o locuință

Înainte de a începe redactarea anunțului de vânzare orice proprietar trebuie să se hotărască ce modalități va folosi în procesul de promovare a locuinței pentru care caută un cumpărător.

Cele mai numeroase modalități de promovare se întâlnesc în mediul online. Principalul avantaj oferit de către acestea este numărul mare de persoane la care poate ajunge anunțul tău de vânzare și faptul că astfel anunțul poate fi actualizat și vizualizat la orice oră din zi sau din noapte.

Există însă și un dezavantaj – vei intra în competiție cu numeroși alți proprietari care încearcă să găsească un cumpărător așa că trebuie să te asiguri că locuința este prezentată cât mai atrăgător și că dispune de îmbunătățiri care să o diferențieze de alte proprietăți similare. Alegerea prețului corect este și ea deosebit de importantă, pentru că dacă locuința este supraevaluată, persoanele interesate de achiziționarea unei proprietăți imobiliare își vor da seama rapid comparând-o cu altele similare.

Promovarea online a anunțului de vânzare poate fi făcută prin intermediul mai multor platforme.

1. Site-uri specializate în imobiliare.

Publicarea anunțului pe o astfel de platformă îți oferă posibilitatea de a intra în contact direct doar cu persoanele interesate de achiziționarea unei proprietăți.

Cei care utilizează site-ul Imobiliare.ro au mai multe opțiuni la dispoziție care îi sprijină în procesul de găsire a unui cumpărător. Aproximativ 200.000 de proprietari folosesc această platformă care le oferă lunar acces la peste 1,6 milioane de cumpărători.

Prin secțiunea “Adaugă anunț” cu un singur click proprietarul ajunge direct pe pagina unde poate adăuga pe site locuința pe care vrea să o vândă.

Odată cu publicarea anunțului de vânzare poți beneficia și de instrumentele din “Contul meu”. Astfel, vei avea la dispoziție secțiunea “Anunțurile mele” care te ajută să gestionezi anunțurile adăugate de tine, să vezi care dintre acestea sunt active și care sunt inactive. De aici poți adăuga anunțuri noi sau poți să activezi anunțuri inactive.

Tot prin “Contul meu” poți fi mereu în contact cu persoanele interesate de proprietatea pe care vrei să o vinzi folosind chat-ul pus la dispoziție de Imobiliare.ro. Mesajele sunt instante și ai și acces la întregul istoric al conversațiilor.

Imobiliare.ro pune, de asemenea, la dispoziție o aplicație ușor de utilizat, prin care primești notificări direct pe telefonul mobil. Vezi rapid cele mai importante detalii despre anunțurile tale și poți să discuți cu eventualii cumpărători prin intermediul acesteia.

De menționat este și faptul că odată ce proprietatea ta intră în portofoliul unei agenții imobiliare reprezentanții acesteia vor promova anunțul și prin intermediul site-ului firmei, dar și prin alte metode, precum newsletter-ele către propria bază de clienți.

2. Site-uri generaliste de anunțuri.

Publicarea anunțului de vânzare pe un astfel de site este gratuită, dar nu garantează că vei ajunge specific la persoanele interesate de achiziționarea unei proprietăți. Astfel, este posibil ca procesul de vânzare să se extindă pe o perioadă mai lungă de timp. În plus, și site-urile generaliste percep taxe pentru a promova suplimentar proprietatea.

3. Rețelele sociale.

O altă modalitate de promovare a proprietății scoase la vânzare în mediul online este cea a utilizării rețelelor sociale, precum Facebook.

Poți să faci acest lucru folosind butoanele social media puse la dispoziția ta de Imobiliare.ro. Astfel, anunțul tău va putea fi postat direct atât pe propriul timeline, cât și în grupuri, va fi trimis ca mesaj privat sau, acolo unde este cazul, va fi publicat direct pe pagini pe care le administrezi tu.

Este important să te asiguri că anunțul tău ajunge în grupurile de Facebook specializate în imobiliare pentru că acolo se află persoane cu adevărat interesate de achiziționarea unei locuințe.

Dacă lucrezi cu o agenție imobiliară, specialiștii acesteia se pot ocupa de promovarea proprietății prin rețelele sociale, în special în cazul reprezentării exclusive.

Există și o serie de modalități offline de promovare a unei locuințe, dar acestea din urmă au devenit din ce în ce mai puțin utilizate odată cu dezvoltarea platformelor digitale. Este vorba despre anunțurile publicate în ziare, fie ele locale sau cu distribuție națională.

Poți încerca, totodată, să îți pui un banner la balcon prin care să anunți vânzarea locuinței.

Pune direct o întrebare

Experții noștrii imobiliari vor căuta soluții și îți vor oferi sfaturi

Citește cele mai noi știri din piață
Se scumpesc locuințele în 2025? Adevărul din spatele previziunilor | Interviu cu Laurențiu Afrăsine, CEO Akcent City

Piața imobiliară a anului 2024 a fost marcată de provocări importante, însă dezvoltatorii au demonstrat adaptabilitate și perseverență. Într-un interviu recent în cadrul unei ediții speciale dedicate pieței imobiliare,...

citește mai departe
Ce creșteri ale prețurilor anticipează specialiștii pe fondul Ordonanței trenuleț? Încurajarea muncii la gri și falimentul unor firme din construcții, printre primele efecte ale modificărilor legislative

Câștiguri mai mici pentru salariați, noi presiuni puse pe angajatori, încurajarea acceptării muncii la gri, dificultăți în ocuparea joburilor vacante într-unul dintre sectoarele cele mai afectate de deficitul de...

citește mai departe
Ce creșteri ale prețurilor anticipează specialiștii pe fondul Ordonanței trenuleț? Încurajarea muncii la gri și falimentul unor firme din construcții, printre primele efecte ale modificărilor legislative

Câștiguri mai mici pentru salariați, noi presiuni puse pe angajatori, încurajarea acceptării muncii la gri, dificultăți în ocuparea joburilor vacante într-unul dintre sectoarele cele mai afectate de deficitul de...

citește mai departe
Cât costă această priveliște? Atenție – cumperi locuința, dar baia e pe hol, la comun – FOTO

O cameră cu o suprafață de 18 metri pătrați situată într-un imobil aflat la doi pași de kilometrul 0 al Capitalei a fost scoasă recent la vânzare pentru suma...

citește mai departe
Cum arată cea mai scumpă vilă pentru care se caută chiriaș în România? Chiria lunară poate să acopere costul unei garsoniere – GALERIE FOTO

Cea mai scumpă proprietate din România pentru care se caută în această perioadă un chiriaș se află în Capitală. Chiria solicitată lunar poate să acopere costul unei garsoniere! Este...

citește mai departe
Cât plătești pentru un apartament la începutul lui 2025? Daniel Crainic, Imobiliare.ro: Acesta poate fi un an al oportunităților de moment, în care va fi important să stăm cu ochii pe piață – HARTĂ

Anul 2025 începe cu surprize pe piața imobiliară. Prețurile ating un nou record în cel mai scump oraș din țară și înregistrează evoluții spectaculoase în principalul centru economic al...

citește mai departe
Retrospectivă Imobiliare.ro: Cinci tendințe care au dominat piața rezidențială și ce anticipează experții pentru 2025

Anul 2024 a fost unul bun pentru piața rezidențială, evoluția sa pozitivă fiind susținută inclusiv de condițiile mai atractive de accesare a creditelor ipotecare în comparație cu 2023. Cererea...

citește mai departe
2024 în imobiliare: analiza tendințelor și previziuni pentru viitor. Interviu cu Mădălina Angheloiu

Invitată în cadrul unui interviu acordat Imobiliare.ro, Mădălina Angheloiu, broker și owner REM/AX, cu peste 17 ani de experiență, desemnată Personalitatea feminină a anului 2023 în Imobiliare, a oferit...

citește mai departe
Craiova, Sibiu și Oradea, prețuri în creștere în 2024. Cât plătesc cumpărătorii pentru un apartament?

Majorări considerabile ale prețurilor au putut fi observate în 2024 pe unele dintre piețe imobiliare secundare. În Craiova și în Sibiu, de exemplu, apartamentele sunt la începutul lui decembrie...

citește mai departe
Cât costă apartamentele vechi din marile orașe înainte de Crăciun? Scumpiri accelerate în Brașov- HARTĂ

Dacă analizăm segmentul vechi al pieței rezidențiale, putem spune că locuințele s-au scumpit cel mai mult în ultimul an în Brașov. Discutăm despre un avans cu 20%, potrivit Indicelui...

citește mai departe
Cât costă apartamentele noi din marile orașe la final de an? leșenii au acces la cele mai ieftine locuințe – HARTĂ

Cumpărătorii care vor să se mute în casă nouă în decembrie trebuie să se aștepte să achite, în medie, 3.114 de euro/mp util pe apartamentele din Cluj-Napoca finalizate începând...

citește mai departe
Prețuri tot mai mari pentru românii care vor să-și înceapă anul în casă nouă. E recomandat să iei un credit ipotecar?

Românii care vor să cumpere o locuință înainte de Crăciun și să înceapă anul în casă nouă trebuie să achite acum prețuri chiar și cu aproape 30% mai mari...

citește mai departe
Regulamentul Concursului “Magia sărbătorilor la tine acasă”

Art.1 Organizatorul și regulamentul oficial al concursului Concursul “Magia sărbătorilor la tine acasă” este organizat și desfășurat de Realmedia Network SA, o societate din România cu sediul pe strada...

citește mai departe
8 tendințe pe piața rezidențială în 2024. Cu ce s-au confruntat locuitorii marilor orașe? – GRAFICE + VIDEO

Anul 2024 a adus pe piața rezidențială din România noi majorări ale prețurilor locuințelor, scăderi tot mai accentuale la nivelul ofertei, o cerere în creștere și mai multe tranzacții...

citește mai departe
Noua Capitală: Harta locuințelor preferate de bucureșteni și evoluția noilor cartiere rezidențiale dezvoltate în ultimii 4 ani

În ultimii patru ani, locuințele HILS Development din zona Theodor Pallady au înregistrat o creștere substanțială a valorii, depășind media zonei și alte proiecte similare din București, conform analizei...

citește mai departe