Care sunt modalitățile de promovare la care poți apela atunci când vinzi o locuință

Înainte de a începe redactarea anunțului de vânzare orice proprietar trebuie să se hotărască ce modalități va folosi în procesul de promovare a locuinței pentru care caută un cumpărător.

Cele mai numeroase modalități de promovare se întâlnesc în mediul online. Principalul avantaj oferit de către acestea este numărul mare de persoane la care poate ajunge anunțul tău de vânzare și faptul că astfel anunțul poate fi actualizat și vizualizat la orice oră din zi sau din noapte.

Există însă și un dezavantaj – vei intra în competiție cu numeroși alți proprietari care încearcă să găsească un cumpărător așa că trebuie să te asiguri că locuința este prezentată cât mai atrăgător și că dispune de îmbunătățiri care să o diferențieze de alte proprietăți similare. Alegerea prețului corect este și ea deosebit de importantă, pentru că dacă locuința este supraevaluată, persoanele interesate de achiziționarea unei proprietăți imobiliare își vor da seama rapid comparând-o cu altele similare.

Promovarea online a anunțului de vânzare poate fi făcută prin intermediul mai multor platforme.

1. Site-uri specializate în imobiliare.

Publicarea anunțului pe o astfel de platformă îți oferă posibilitatea de a intra în contact direct doar cu persoanele interesate de achiziționarea unei proprietăți.

Cei care utilizează site-ul Imobiliare.ro au mai multe opțiuni la dispoziție care îi sprijină în procesul de găsire a unui cumpărător. Aproximativ 200.000 de proprietari folosesc această platformă care le oferă lunar acces la peste 1,6 milioane de cumpărători.

Prin secțiunea “Adaugă anunț” cu un singur click proprietarul ajunge direct pe pagina unde poate adăuga pe site locuința pe care vrea să o vândă.

Odată cu publicarea anunțului de vânzare poți beneficia și de instrumentele din “Contul meu”. Astfel, vei avea la dispoziție secțiunea “Anunțurile mele” care te ajută să gestionezi anunțurile adăugate de tine, să vezi care dintre acestea sunt active și care sunt inactive. De aici poți adăuga anunțuri noi sau poți să activezi anunțuri inactive.

Tot prin “Contul meu” poți fi mereu în contact cu persoanele interesate de proprietatea pe care vrei să o vinzi folosind chat-ul pus la dispoziție de Imobiliare.ro. Mesajele sunt instante și ai și acces la întregul istoric al conversațiilor.

Imobiliare.ro pune, de asemenea, la dispoziție o aplicație ușor de utilizat, prin care primești notificări direct pe telefonul mobil. Vezi rapid cele mai importante detalii despre anunțurile tale și poți să discuți cu eventualii cumpărători prin intermediul acesteia.

De menționat este și faptul că odată ce proprietatea ta intră în portofoliul unei agenții imobiliare reprezentanții acesteia vor promova anunțul și prin intermediul site-ului firmei, dar și prin alte metode, precum newsletter-ele către propria bază de clienți.

2. Site-uri generaliste de anunțuri.

Publicarea anunțului de vânzare pe un astfel de site este gratuită, dar nu garantează că vei ajunge specific la persoanele interesate de achiziționarea unei proprietăți. Astfel, este posibil ca procesul de vânzare să se extindă pe o perioadă mai lungă de timp. În plus, și site-urile generaliste percep taxe pentru a promova suplimentar proprietatea.

3. Rețelele sociale.

O altă modalitate de promovare a proprietății scoase la vânzare în mediul online este cea a utilizării rețelelor sociale, precum Facebook.

Poți să faci acest lucru folosind butoanele social media puse la dispoziția ta de Imobiliare.ro. Astfel, anunțul tău va putea fi postat direct atât pe propriul timeline, cât și în grupuri, va fi trimis ca mesaj privat sau, acolo unde este cazul, va fi publicat direct pe pagini pe care le administrezi tu.

Este important să te asiguri că anunțul tău ajunge în grupurile de Facebook specializate în imobiliare pentru că acolo se află persoane cu adevărat interesate de achiziționarea unei locuințe.

Dacă lucrezi cu o agenție imobiliară, specialiștii acesteia se pot ocupa de promovarea proprietății prin rețelele sociale, în special în cazul reprezentării exclusive.

Există și o serie de modalități offline de promovare a unei locuințe, dar acestea din urmă au devenit din ce în ce mai puțin utilizate odată cu dezvoltarea platformelor digitale. Este vorba despre anunțurile publicate în ziare, fie ele locale sau cu distribuție națională.

Poți încerca, totodată, să îți pui un banner la balcon prin care să anunți vânzarea locuinței.

Pune direct o întrebare

Experții noștrii imobiliari vor căuta soluții și îți vor oferi sfaturi

Citește cele mai noi știri din piață
Apartamente noi cu peste 20% mai scumpe în București și Timișoara. Cum au evoluat prețurile în celelalte orașe mari din țară?

Prețurile continuă să crească în marile orașe din țară. Majorările semnificative pot fi observate în ultimul an pe segmentul locuințelor noi, în special în București și în Timișoara. Proprietarii...

citește mai departe
Facturi zero la electricitate. Cât costă panourile fotovoltaice și cum obții bani prin programul “Casa Verde”

„În a doua jumătate a lunii august se dă startul programului Casa Verde 2024. Ghidul de finanțare urmează să fie publicat în această săptămână” – Laurențiu Neculaescu, președintele AFM...

citește mai departe
Apartamente noi cu peste 20% mai scumpe în București și Timișoara. Cum au evoluat prețurile în celelalte orașe mari din țară?

Prețurile continuă să crească în marile orașe din țară. Majorările semnificative pot fi observate în ultimul an pe segmentul locuințelor noi, în special în București și în Timișoara. Proprietarii...

citește mai departe
Se vând mai multe imobile în România! Județele campioane la începutul verii

În luna iunie s-au vândut 45.718 imobile în România. Numărul caselor, terenurilor și apartamentelor care au făcut obiectul tranzacțiilor este mai mare atât față de cel înregistrat în mai,...

citește mai departe
Gică Popescu, Dan Petrescu și Cristina Neagu au investit în acest proiect. Dezvoltatorul construiește 250 de apartamente noi

Dezvoltatorul imobiliar My Place Residence North a lansat a doua fază a proiectului MyPlace North care va include 250 de apartamente. Din totalul acestora, 55% au fost vândute deja,...

citește mai departe
Facturi zero la electricitate. Cât costă panourile fotovoltaice și cum obții bani prin programul “Casa Verde”

„În a doua jumătate a lunii august se dă startul programului Casa Verde 2024. Ghidul de finanțare urmează să fie publicat în această săptămână” – Laurențiu Neculaescu, președintele AFM...

citește mai departe
Cumpără locuința doar după ce ai verificat aceste trei lucruri esențiale, dacă vrei să nu regreți în scurt timp banii dați

O achiziție imobiliară trebuie să fie tratată cu multă seriozitate, indiferent dacă vrei o locuință pentru familia ta sau dacă faci acest pas cu scop investițional. Pe termen lung,...

citește mai departe
Trei lucruri pe care trebuie să le iei în calcul când vrei să investești în imobiliare. Strategia de care ai nevoie pentru un randament excepțional

Să faci investiții care te pot ajuta să-ți câștigi pe termen lung independența financiară și să te bucuri de prosperitate ar trebui să fie un obicei pe care să-l...

citește mai departe
Regulamentul Concursului 4: “Tu la cine acasă vezi meciul?”

Concursul “Tu acasă la cine vezi meciul?” este organizat și desfășurat de Realmedia Network SA, o societate din România cu sediul pe strada Victor Babeș nr.2, Timișoara, Nr. Reg....

citește mai departe
Cât poți cere chirie pe apartamentul tău? Zonele cele mai dorite de chiriași – ANALIZĂ

Marile orașe din țară continuă să atragă un număr semnificativ de chiriași, iar proprietarii au parte de o veste bună la începutul acestei veri. Sumele solicitate la nivel de...

citește mai departe
Cât de performant este orașul tău? Vezi unde punctează cel mai bine și ce trebuie îmbunătățit

Cluj-Napoca, București, Sibiu, Brașov și Timișoara ocupă primele locuri în clasamentul național al celor mai performante orașe din România, potrivit City Index 2024, un barometru cuprinzător ce analizează evoluția...

citește mai departe
Apartamentele noi de la mare, tot mai căutate. Cât costă unul aflat în polul distracției de pe litoral?

Apartamentele noi din județul Constanța au fost tot mai căutate de cumpărători în prima parte a acestui an, arată cele mai noi date Imobiliare.ro. Competiția este mare în rândul...

citește mai departe
Cum investești inteligent în imobiliare? Sfaturi pentru profit maxim și riscuri minime în webinarul “Întreabă Expertul” din această săptămână

Vrei să faci o investiție în imobiliare, dar nu ești încă 100% sigur care este cea mai bună opțiune pentru tine? Participă gratuit la următorul webinar organizat de Imobiliare.ro...

citește mai departe
Cât te costă să te muți în orașele din România unde vei fi cel mai fericit?

Două orașe din România sunt prezente într-un top internațional al destinațiilor cu cei mai fericiți locuitori. Dacă vrei să te muți aici vei avea nevoie, cel mai probabil, de...

citește mai departe
Munte sau mare? Care este cea mai profitabilă destinație pentru o investiție într-o locuință?

Muntele sau marea, fiecare cu farmecul său oferă pe lângă un stil de viață relaxant, oportunități de investiție și de obținere a unui venit pasiv. Astfel, a deține un...

citește mai departe