Vânzări
Închirieri
Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
4 Septembrie 2012

Cele mai importante elemente care vand o locuinta!

scris de Leonard M. in categoria Proprietari
Ultima actualizare: 22 Aprilie 2013

Sa vinzi o locuinta nu este, nici pe departe, un lucru la indemana oricui. Trebuie pregatire, trebuie nervi, trebuie simt de comerciant. Ca in cazul oricarui produs, pentru a avea succes, este nevoie si de un ambalaj atractiv, si de o campanie publicitara inspirata, alaturi de calitatile intrinseci ale produsului respectiv, calitati in care tu, vanzatorului, trebuie sa crezi!

Ne propunem sa oferim un alt tip de sfat vanzatorilor, punandu-i in corespondenta cu nevoile cumparatorilor si identificand astfel, care sunt acele elemente pe care cumparatorii vor sa le auda, comparativ cu cele pe care le aud din partea vanzatorilor.

Ce aud cumparatorii?

– finisaje. Sunt importante, este drept, dar nu sunt elementele principale care vand o locuinta. Mai mult, foarte multi dintre cumparatori prefera locuintele nefinisate din doua motive: sa le amenajeze singuri si doi, sunt mai ieftine.

– cheltuielile. De cate ori nu am auzit vanzatorii spunand: “locuinta este calduroasa, cheltuielile sunt mici iarna”? Nu condamnam acesti vanzatori, insa asemenea discutii ar trebui sa faca parte din categoria “si altele”, in cadrul intalnirilor de vizionare.

– pretul. Este in regula sa se prezinte pretul locuintei dar este si mai in regula daca exista si flexibilitate. Expresii de genul “avem mai multe oferte, cumparatori exista” sau “noi atat cerem, daca mai platim si comision si notar, cu cat ramanem?”, ar trebui eliminate complet din vocabularul vanzatorilor.

Ce vor sa auda cumparatorii?

– facilitatile de plata. Pretul este elementul principal care domina piata imobiliara prezenta. Cumparatorii vor sa li se prezinte un pret corect, raportat la calitatea ofertei, precum si facilitatile de care ar putea beneficia: esalonarea platii, discounturi generoase pentru plata intr-o singura transa “cu banii jos”, acceptarea platii prin credit ipotecar, etc.

– zona. Vanzatorii ar trebui sa prezinte beneficiile zonei in care este situata locuinta: accesul la magazine, scoli, mijloacele de transport, posibilitati de petrecere a timpului liber(cinema, teatru, parcuri, terenuri de sport, centre SPA).

-compartimentarile interioare. Sunt mai importante decat finisajele pentru ca, oricum, cumparatorul isi va amenaja locuinta dupa propriile preferinte si necesitati.

Echipa Blitz Imobiliare, Leonard M.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
2023, an atipic pentru piața imobiliară. De ce depinde evoluția sa în 2024?

Anul 2023 a fost presărat cu obstacole pentru piața rezidențială, precum majorări ale prețurilor sau creșterea inflației și a dobânzilor. Chiar și în aceste condiții, potențial există în continuare...

citește mai departe
Imobiliare.ro: Românilor care au o nevoie imobiliară, dar încă așteaptă o scădere dramatică a prețurilor, le sugerăm să ia în considerare o achiziție în 2024. Perspective pentru 2024 – mai puține oferte, cerere ridicată, prețuri în creștere

Anul 2023 a fost presărat cu provocări atât pentru cumpărători, cât și pentru jucătorii activi pe piața rezidențială, dar cu siguranță putem spune că a fost un an de...

citește mai departe
Cum văd economiștii viitorul pieței imobiliare, la nivel mondial?

Experții economici oferă prognoze importante de creștere a prețurilor proprietăților imobiliare, la nivel mondial, în următorii zece ani. Studiul Economic al Experților (EES), condus de Institutul ifo și Institutul...

citește mai departe
Imobiliare.ro: În ciuda pandemiei, statisticile arată că există, chiar și acum, un interes solid pentru piața locuințelor

Deși evenimentele din plan social impun o stare de expectativă, cei aflați în căutarea unei case nu au dispărut, totuși, de pe fața pământului – este de așteptat ca,...

citește mai departe
Colliers: „Impactul COVID-19 asupra economiei în general și asupra pieței imobiliare în particular este extrem de incert”

Sectoarele de retail și de agrement sunt, cel puțin pe termen scurt, printre cele mai afectate de starea de pandemie. Potrivit unei analize realizate de compania de consultanță imobiliară...

citește mai departe