Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
16 nov. 2012

Fotografiezi si vinzi!

scris de Leonard M. in categoria Proprietari

O fotografie spune mai mult decat o mie de cuvinte. Cu totii am auzit acest lucru de foarte multe ori, dar ne-am gandit vreodata sa punem acest lucru in practica atunci cand ne vindem locuinta?

Exista mai multe tipuri de proprietari de locuinte de vanzare pe piata imobiliara:

-proprietarul relaxat- care nu este dispus sa faca nimic pentru a vinde. Relaxatul are o locuinta de vanzare. Punct. Nu colaboreaza, este rigid la negocieri, nu investeste in imbunatatiri si nici in publicitate.

-proprietarul agitat- cel care actioneaza haotic, facand orice crede el ca este bine pentru a reusi sa vanda. Face investitii inutile si se asteapta sa le recupereze integral la vanzare. Este nerabdator, agresiv chiar, iar pe masura ce trece timpul cade in depresie.

-proprietarul implicat- acel proprietar care este constient ca nu este un vanzator profesionist si este dispus sa invete. Se auto-educa sau se lasa educat. Isi stabileste bine pasii si isi calculeaza corect sansele.

Pentru toate aceste tipuri de proprietari o fotografie nu va reprezenta un efort foarte mare. Sa facem un exercitiu de imaginatie: sa presupunem ca vedem un anunt intr-un ziar, un anunt obisnuit in spatele caruia stau pe rand cei trei proprietari de mai sus. Ca si cumparator le solicitam cateva fotografii pentru a putea analiza mai bine oferta respectiva. Ce vom primi?

-proprietarul relaxat ne va trimite o singura fotografie incadrata gresit si intunecata, in care vom vedea livingul cu elementele sale obisnuite: mobila cu fotografii personale inramate, masa cu cana de cafea, canapeaua cu o haina aruncata si cu telecomanda la vedere. Daca proprietatea sa este casa, cu siguranta fotografia va fi facuta din exterior.

-proprietarul agitat ne va trimite cu siguranta un set de 8-10 fotografii in care vom regasi trimiteri explicite catre canapeaua de piele din living, catre cada pe colt din baie, centrala termica din bucatarie sau catre diversele obiecte decorative. Toate fotografiile vor avea descrieri atasate.

-proprietarul implicat ne va trimite 4-5 fotografii cu fiecare camera in parte, incercand sa surprinda elemente esentiale si definitorii ale locuintei. Va preciza faptul ca nu este un fotograf profesionist si ne va invita sa-i vizitam locuinta de vanzare.

Nu uita! O fotografie ne va spune cu siguranta o mie de cuvinte atat despre proprietate cat si despre proprietar.

Echipa Blitz Imobiliare, Leonard M.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Prețurile apartamentelor în septembrie 2021: creșteri în majoritatea marilor orașe, dar se întrevede o tendință de stabilizare

În prima lună de toamnă, prețurile apartamentelor (noi și vechi) scoase la vânzare în România s-au menținut, ca medie la nivel de țară, la un nivel relativ constant comparativ...

citește mai departe
Cererea de spații într-un mare complex studențesc privat din Capitală s-a majorat cu 15% înainte de începerea noului an școlar

Pe fondul pandemiei, tinerii caută acum soluții de cazare ce oferă, pe lângă dotări și facilități, și un grad sporit de siguranță sanitară. Potrivit reprezentanților Genesis Property, compania care...

citește mai departe
Colliers: Pentru piața terenurilor, 2021 poate fi unul dintre cei mai buni ani de după 2008. „Retailerii și dezvoltatorii de rezidențial sunt mai activi ca oricând”

Potrivit companiei de consultanță, oferta de terenuri rămâne consistentă și vine din partea unor categorii diferite de vânzători. Din punctul de vedere al volumului tranzacțiilor, în care sunt incluse...

citește mai departe
Prețurile apartamentelor în august 2021. Cluj-Napoca face excepție de la tendința generală

În clasamentul variațiilor consemnate luna trecută în marile orașe, orașul de pe Someș se află la polul opus față de Capitală. Spre deosebire de cele trei luni anterioare, când...

citește mai departe
Trei antreprenori români visează ca litoralul autohton să devină atractiv pe tot parcursul anului, cum este și Coasta de Azur. Au în plan mai multe proiecte imobiliare în Neptun-Olimp

Marea, liniștea, climatul plăcut, susținute de facilitățile și serviciile de calitate, toate acestea sunt ingredientele unei „rețete” ce și-a dovedit deja viabilitatea în alte țări. Cătălin Scripcaru, Bogdan Căruntu...

citește mai departe