Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
5 apr. 2012

Borza & Asociaţii se mută în Opera Center

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Alegerea unuia dintre proiectele office emblematice ale Bucureştiului face parte din strategia de dezvoltare a businessului de avocatură.

Firma de avocatură Borza & Asociaţii a închiriat un spaţiu de 750 de metri pătraţi în clădirea de birouri de clasa A Opera Center (foto) din Capitală, tranzacţia fiind intermediată de compania de consultanţă CBRE România. „Această mutare reprezintă o etapă firească, ce face parte din procesul nostru de dezvoltare. Am decis ca poziţia câştigată în clasamentul firmelor de insolvenţă să fie reflectată şi prin intermediul unui sediu adecvat. De asemenea, mutarea într-o locaţie exclusivă de afaceri reprezintă un prim pas dintr-un plan de investiţii pe care l-am gândit strategic pentru dezvoltarea businessului de avocatură”, subliniază avocatul Remus Borza, managing partner al grupului Borza & Asociaţii.

Opera Center, prima clădire modernă de birouri construită în Bucureşti, este deţinută în prezent, în proporţie de 100%, de compania de investiţii imobiliare CA Immo. Printre chiriaşii actuali ai clădirii se numără şi NN Lease, Glaxo Smithkline, Stoica & Asociaţii, Adecco Romania şi GeCad E-Payment International.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Cum au evoluat investițiile în activele imobiliare autohtone în S1 2021

Cea mai mare tranzacție înregistrată până acum în acest an a avut loc în trimestrul al treilea, pe piața de birouri din Capitală. Valoarea totală a investițiilor în activele...

citește mai departe
Piața birourilor din București, la un an după declanșarea pandemiei de Covid-19

Potrivit estimărilor uneia dintre marile companii de consultanță de pe piața locală, o pondere scăzută dintre angajați lucrează permanent la sediul firmei în momentul de față. Activitatea de închiriere...

citește mai departe
8 din 10 angajați au așteptarea de a lucra într-un mediu sănătos. Certificarea clădirilor de birouri, o necesitate?

Garantarea unor condiții de lucru corespunzătoare constituie un avantaj competitiv pentru angajatori în strategia de atragere și retenție a talentelor. Aproape 96% dintre angajații români consideră că standardele care...

citește mai departe
Griffes: Semne puternice de revenire pentru închirierile de birouri din Capitală în T2 2021. Avans de 80% estimat la capitolul livrări față de 2020

O creștere a numărului de semnări de contracte noi pe piața de birouri a început să se resimtă la începutul sezonului estival. Cel de-al doilea trimestru al anului în...

citește mai departe
Achiziții de active imobiliare în valoare de 300 de milioane de euro în S1 2021. „România continuă să ofere printre cele mai atractive randamente din regiune”

Potrivit consultanților Cushman & Wakefield Echinox, tranzacțiile încheiate în prima jumătate a anului au fost susținute de apetitul pentru birouri al investitorilor austrieci. Valoarea totală a tranzacțiilor cu active...

citește mai departe