Vânzări
Închirieri
Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
Romeo Florin David a întrebat

Ce inseamna de fapt cladire cu urgenta

publicat pe 3 Apr 2019 in categoria Cumpărători

Risc 1 =risc prabusire, risc 2=risc avarie elemente structurale. Sunt interesat de O cladire cu urgenta 3… sa inteleg ca fiind pe urgenta de consolidare ea ar avea risc 2 sau chiar 1? Este vorba despre celebrul bloc Eva de la Piata Romana.

Oferă părerea ta:

Pentru a posta întrebări este necesar să fii autentificat.
Intră în contul tău sau crează-ți un cont nou pe imobiliare.ro

Sfaturi și păreri
2 răspunsuri de la experți 36 răspunsuri de la cititori
avatar
B. D. a răspuns:
13 Sep 2021

Cu mare placere si inca odata multumesc pentru asa o discutie interesanta.

Raporteaza

0

avatar
B. D. a răspuns:
13 Sep 2021

Cu mare placere si inca odata multumesc pentru asa o discutie interesanta.

Raporteaza

0

avatar
Manole Dan a răspuns:
13 Sep 2021

seara buna Bogdan

Raporteaza

0

avatar
Manole Dan a răspuns:
13 Sep 2021

oricum a fost interesanta discutia. cu respect.

Raporteaza

0

avatar
B. D. a răspuns:
13 Sep 2021

@Manole Dan -O seara buna si tie Dan!

Raporteaza

0

avatar
Manole Dan a răspuns:
13 Sep 2021

multumesc. o seara buna.

Raporteaza

0

avatar
B. D. a răspuns:
13 Sep 2021

@ Manole Dan :)))) e randul meu sa imi cer scuze ... retrag comentariul cu facebookul si imi cer sincer scuze!

Raporteaza

0

avatar
B. D. a răspuns:
13 Sep 2021

@Manole Dan si uite asa ai spulberat orice indoiala ... iti recomand facebook pentru probleme psihice care necesita refulare . Eu nu am timp sa iti fac terapie

Raporteaza

0

avatar
Manole Dan a răspuns:
13 Sep 2021

scuze , nu am citit tot, aveti dreptate

Raporteaza

0

avatar
B. D. a răspuns:
13 Sep 2021

@Manole Dan - cauti raspunsuri absolute in locul unde poti gasi numai ghidare. Sper ca asta e doar un accident si nu un obicei. Sau poate ca incerci sa ai o discutie in contradictoriu si esti prea inteligent ca sa o pornesti atunci cand ti-se raspunde sincer ca informatia pe care o cauti nu este aici. De ce nu ne oprim aici si revenim doar daca ai ceva intrebari la care te pot ajuta?

Raporteaza

0

avatar
Manole Dan a răspuns:
13 Sep 2021

din moment ce incepeti o discutie cu tenta golaneasca
nu are sens. Conduita inseamna in primul rand sa fim civilizati, buna crestere

Raporteaza

0

avatar
Manole Dan a răspuns:
13 Sep 2021

ce facem... ce spuneti e bun spus si gata.

Raporteaza

0

avatar
B. D. a răspuns:
13 Sep 2021

@Manole Dan- e adevarat ca poti spune ca cineva are bulina si sa nu aibe sau ca nu are si sa aibe idea nu e sa dezbatem obicee magaresti ci sa stabilim o anume conduita pentru listarea imobilelor. In principiu daca legea ar fi normala (si poate ca este nu stiu) oric eagent sau proprietar care cu buna stiinta (rea intentie) nu dezvaluie conditia cladirii ar trebui sa fie pasibil de pedeapsa in conditiile legii. Acelasi lucru s-ar aplica si expertilor care propun incadrari fara expertizarea corespunzatoare. Multumesc pentru o discutie interesanta!

Raporteaza

0

avatar
Manole Dan a răspuns:
13 Sep 2021

nu ne intelegem...in timp ce mi spuneti ca nu stiti
ce si daca s au facut evaluari...despre ce vorbim?

Raporteaza

0

avatar
Manole Dan a răspuns:
13 Sep 2021

nu are sens sa vorbim lucruri mari...evaluare...cand asa ceva nu exista
nu vi se pare normal?

Raporteaza

0

avatar
B. D. a răspuns:
13 Sep 2021

daca nu e pe campii si nu a fost evaluata spunem ca nu a fost evaluata. daca spunem ca este cladire la urgenta 2 asta inseamna ca a avut o evaluare care a rezultat intr-o cerinta de remediere cu data de completare in restimp de 5 ani de la evaluare. Daca remedierea/reparatia nu a fost facuta timp de 20 de ani urgenta 2 este probabil urgenta 1 acum iar incardarea se poate schimba de la reparatie la pericol public ...dar astea acum ar fi supozitii educate si totusi supozitii. Ideea este ca daca trebuia reparata si nu a fost reparata pericolul este cel mai probabil crescut

Raporteaza

0

avatar
Manole Dan a răspuns:
13 Sep 2021

sau fiecare dintre noi...vecinul meu are bulina rosie...

Raporteaza

0

avatar
Manole Dan a răspuns:
13 Sep 2021

domnul bogdan , asa scriu si eu ca anumita cladire are bulina...

Raporteaza

0

avatar
Manole Dan a răspuns:
13 Sep 2021

vezi teatrul nottara

Raporteaza

0

avatar
Manole Dan a răspuns:
13 Sep 2021

daca nu e pe campii, dar expertiza daca nu este facuta ...cum
catalogam cladirea?

Raporteaza

0

avatar
B. D. a răspuns:
13 Sep 2021

@Manole Dan Nu stiu cate au fost evaluate sau cat de temeinica este evaluarea dar poti sa te uiti aici --> https://amccrs-pmb.ro/amr/file2.pdf si sa vezi lista cu cladiri inregistrate ca fiind cu risc seismic

Raporteaza

0

avatar
Manole Dan a răspuns:
13 Sep 2021

da. o consolidare este intre 3- 10 ani...aveti dreptate

Raporteaza

0

avatar
Manole Dan a răspuns:
13 Sep 2021

raportate la expertiza...dumneavoastra stiti...

Raporteaza

0

avatar
B. D. a răspuns:
13 Sep 2021

@ Manole Dan - o evaluare pentru risk seismic se face cam intre o luna si 6 luni depinzand de imobil. orice evaluare mai scurta de o luna nu este completa sau au evaluat o casa fara etaj din paianta situata in mijlocul unei campii

Raporteaza

0

avatar
Manole Dan a răspuns:
13 Sep 2021

una, doua, sau mai multe....cate ca numar...

Raporteaza

0

avatar
Manole Dan a răspuns:
13 Sep 2021

cate cladiri au fost evaluate conform raportului dumneavoastra/

Raporteaza

0

avatar
Manole Dan a răspuns:
13 Sep 2021

asta inseamna timp...ani..de unde in asa timp scurt..luni..se stie ce cladire e
problema?

Raporteaza

0

avatar
B. D. a răspuns:
13 Sep 2021

@Manole Dan - vezi raportul de evaluare al carui link este in postarea anterioara acolo descrie tot stiu ca este lung insa merita citit mai ales daca te gandesti sa cumperi o proprietate incardata la RS.

Raporteaza

0

avatar
Manole Dan a răspuns:
13 Sep 2021

sincer in ce consta toate expertizele despre care vorbiti? tehnic. multumesc

Raporteaza

0

avatar
B. D. a răspuns:
13 Sep 2021

@Manole Dan - expertza technica presupune evaluarea mediului de amplasare a cladirii sol etc (ptru ca mediul se schimba in timp) si a structurii prin observare, masurare si prelevare de probe care apoi se duc la laborator si se efectueaza o serie de teste de rezistenta la forte seismice cum ar fi rezistenta la forta de forfecare, torsiune elongare etc. Uite aici cum arata un raport folosit la incadrrarea pentru risk seismic. https://docs.rferl.org/ro-RO/2021/02/09/0679ab2a-1cce-4567-905d-20bd2c746b8a.pdf Relatia dintre risc seismic si urganta este de 1 la 1 diferenta fiind de natura semantica si generand cerinte diferite ca si timp de remediere a conditiei imobilului.

Raporteaza

0