Pe termen mediu, reprezentanţii companiei îşi doresc ca ponderea lacurilor şi vopselelor ce respectă noile norme de protecţie a mediului să fie majoritară.
După ce a lansat anul trecut prima vopsea ecologică din România (Duraziv Fără Miros), producătorul de materiale de construcţii Duraziv îşi lărgeşte gama de produse „verzi”. Astfel, noile lacuri şi emailuri acrilice pentru interior şi exterior vor purta de asemenea eticheta ecologică, au anunţat reprezentanţii companiei. „Responsabilitatea faţă de natură este un pariu personal. Nu îmi doresc ca Duraziv să fie o companie care creşte pur şi simplu. Ne dorim mai mult să ne dezvoltăm marcând această piaţă, iar protejarea mediului cred că ar trebui să devină o prioritate în orice industrie”, subliniază Daniel Guzu (foto), proprietarul şi managerul Duraziv.
Potrivit oficialilor companiei, portofoliul de produse ecologice al Duraziv se va lărgi în fiecare an. Pe termen mediu, lacurile şi vopselele ce se încadrează în această categorie ar trebui să reprezinte cea mai mare pondere în producţia pe aceste segmente. „Lansarea gamei de produse Duraziv Fără Miros este un proces care a trebuit să înceapă cu educarea pieţei. Ne-am asumat aşadar o campanie de educare şi informare. Îmbucurător pentru noi este faptul că potenţialii clienţi sunt receptivi la beneficiile pe care le aduce această gamă”, spune Marga Călin, director de marketing în cadrul Duraziv.