Vânzări
Închirieri
Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
3 Martie 2011

Primul mall din Craiova se va deschide în ultimul trimestru al anului. 80% din spaţii sunt închiriate

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare
Ultima actualizare: 03 Martie 2011

Proiectul de retail va avea o suprafaţă închiriabilă de 55.000 de metri pătraţi şi va cuprinde peste 120 de magazine.

În ultimul trimestru al acestui an se va deschide în Craiova centrul comercial Electroputere Parc. În momentul de faţă, acesta este închiriat în proporţie de 80%, potrivit informaţiilor oficiale. Dezvoltat de K & S Developments, în parteneriat cu Auchan Romania, mallul presupune o investiţie de 90 milioane de euro şi va cuprinde un total de 55.000 de metri pătraţi de spaţii comerciale, peste 120 de magazine şi 1.900 de locuri de parcare. „Electroputere Parc va fi primul centru comercial din oraş, fiind situat într-o zonă cu acces şi vizibilitate foarte bune. Este pentru prima dată în România când un dezvoltator se hotărăşte să păstreze o clădire industrială şi s-o transforme într-un proiect de retail, menţinând faţada şi elementele construcţiei industriale”, subliniază Răzvan Sin, şeful departamentului de retail al DTZ Echinox (agentul exclusiv al proiectului).

Ancorele centrului comercial sunt hypermarketul Auchan, cu o suprafaţă de 11.000 de metri pătraţi, Decathlon, cu 3.500 de metri pătraţi, Kiabi, cu 1.800 de metri pătraţi, Leroy Merlin, cu 10.000 de metri pătraţi, şi Norauto, cu un spaţiu de 1.100 de metri pătraţi. Printre brandurile ce vor fi prezente în cadrul Electroputere Parc se mai numără C&A, NewYorker, Takko, Bata, Deichmann, Otter, Leonardo, Altex, Domo, Splend’or, B & B Collection şi Yves Rocher.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Studiu: Cum spun românii că-și vor schimba obiceiurile pe fondul noilor „măsuri de relaxare”. „Instinctele de a socializa și de a experimenta vor răzbate”

Oamenii își doresc să iasă mai mult în parc, să facă mai multă mișcare, dar și să meargă în vacanţe în interiorul ţării. Cele două luni de izolare și...

citește mai departe
Colliers: Marile centre comerciale au făcut investiții de peste jumătate de milion de euro ca să se pregătească pentru redeschiderea din 15 iunie

Retailerii se așteaptă la o recuperare parțială a vânzărilor pe timpul verii și estimează că numărul vizitatorilor ar putea reveni la normal în decembrie. Potrivit datelor Colliers International, centrele...

citește mai departe
Prin atragerea a opt retaileri locali, ERA Shopping Park Oradea îşi creşte gradul de ocupare la 95%

Noile magazine activează pe segmentele de food şi fashion şi însumează o suprafaţă de 1.000 de metri pătraţi. În al doilea trimestru al acestui an, centrul comercial ERA Shopping...

citește mai departe
Bătălia megamallurilor, la final? Dezvoltatorul Colosseum: „Ar fi o sinucidere să mai construiască cineva un asemenea proiect”

Cel mai mare centru comercial din România şi din Europa se pregăteşte pentru începerea lucrărilor de construcţie în partea de nord-vest a Bucureştiului. Începând cu anul 2008, când a...

citește mai departe
Retailul autohton oferă randamente mai mari decât Franţa, Marea Britanie, Cehia sau Polonia. Totuşi, investitorii nu vor să cumpere aici

Cererea pentru proprietăţile de retail de cea mai bună calitate din Europa Centrală a ajuns la cel mai ridicat nivel din 2008 încoace. Potrivit unui studiu de piaţă realizat...

citește mai departe