Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
22 nov. 2011

Spaţiile de parcare fac diferenţa între clădirile de birouri. Care sunt tarifele practicate în piaţă

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Imobilele din nordul Bucureştiului oferă, de regulă, cele mai multe locuri pentru staţionarea maşinilor angajaţilor.

Într-o Capitală din ce în ce mai aglomerată, parcările sunt adesea o reală problemă. Acesta este, de altfel, şi unul dintre elementele care face diferenţa între clădirile de birouri din Capitală. „Existenţa sau inexistenţa unui număr suficient de locuri de parcare în incinta unui spaţiu office pus la dispoziţie spre închiriere se dovedeşte a fi, în multe cazuri, elementul-cheie în procesul de încheiere a unei tranzacţii”, subliniază reprezentanţii companiei de consultanţă Regatta. Potrivit acestora, tarifele practicate de proprietarii de imobile office variază între 40 şi 150 de euro pe lună pentru un loc de parcare. În unele cazuri însă, în cursul negocierilor pot fi obţinute chiar şi locuri de parcare gratuite.

Mihaela Oprea, director al departamentului de închirieri birouri al Regatta, clădirile de clasa A din Capitală oferă în general un loc de parcare la 60 de metri pătraţi închiriaţi. Majoritatea chiriaşilor solicită un astfel de spaţiu la 20 de metri pătraţi închiriati. În momentul de faţă, cele mai multe locuri de parcare sunt oferite de clădirile din zona de nord a Capitalei, în special Pipera, Dimitrie Pompei şi Băneasa.

Citeşte şi Bucureştiul, pe locul 51 în topul celor mai scumpe parcări

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Cum au evoluat investițiile în activele imobiliare autohtone în S1 2021

Cea mai mare tranzacție înregistrată până acum în acest an a avut loc în trimestrul al treilea, pe piața de birouri din Capitală. Valoarea totală a investițiilor în activele...

citește mai departe
Piața birourilor din București, la un an după declanșarea pandemiei de Covid-19

Potrivit estimărilor uneia dintre marile companii de consultanță de pe piața locală, o pondere scăzută dintre angajați lucrează permanent la sediul firmei în momentul de față. Activitatea de închiriere...

citește mai departe
8 din 10 angajați au așteptarea de a lucra într-un mediu sănătos. Certificarea clădirilor de birouri, o necesitate?

Garantarea unor condiții de lucru corespunzătoare constituie un avantaj competitiv pentru angajatori în strategia de atragere și retenție a talentelor. Aproape 96% dintre angajații români consideră că standardele care...

citește mai departe
Griffes: Semne puternice de revenire pentru închirierile de birouri din Capitală în T2 2021. Avans de 80% estimat la capitolul livrări față de 2020

O creștere a numărului de semnări de contracte noi pe piața de birouri a început să se resimtă la începutul sezonului estival. Cel de-al doilea trimestru al anului în...

citește mai departe
Achiziții de active imobiliare în valoare de 300 de milioane de euro în S1 2021. „România continuă să ofere printre cele mai atractive randamente din regiune”

Potrivit consultanților Cushman & Wakefield Echinox, tranzacțiile încheiate în prima jumătate a anului au fost susținute de apetitul pentru birouri al investitorilor austrieci. Valoarea totală a tranzacțiilor cu active...

citește mai departe