Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
3 mart. 2011

Un nou retailer de îmbrăcăminte intră pe piaţa românească: Calzedonia

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Primul magazin va fi deschis la începutul lunii aprilie pe cea mai scumpă arteră comercială din România – bulevardul Magheru.

Compania de consultanţă Cushman & Wakefield a anunţat încheierea unei tranzacţii de închiriere pentru un retailer nou în România. Compania italiană Calzedonia, din categoria accesorii de îmbrăcăminte pentru bărbaţi, femei şi copii, va deschide primul său magazin în România la începutul lunii aprilie. Unitatea va fi amplasată într-un spaţiu comercial stradal cu o suprafaţă de 200 de metri pătraţi situat pe bulevardul Magheru, în zona Pieţei Romane. Potrivit lui Valentin Manu (foto), directorul departamentului de retail-spaţii stradale în cadrul Cushman & Wakefield, bulevardul Magheru este, ca şi în anii trecuţi, cea mai scumpă arteră comercială din România, beneficiind de un grad de ocupare foarte ridicat, de aproximativ 90%. Chiria pentru un magazin cu o suprafaţă de 200 de metri pătraţi poate varia între 75 şi 90 de euro pe metru pătrat pe lună.

Planurile de dezvoltare în România ale Calzedonia pe următorii doi ani prevăd deschiderea mai multor magazine – în primul rând în Capitală, dar şi în alte oraşe importante ale ţării. În vizor sunt luate atât spaţiile comerciale stradale, cât şi magazinele situate în cadrul unor centre comerciale consacrate. La nivel mondial, retailerul italian operează peste 1.300 de magazine în ţări precum Italia, Austria, Cipru, Croaţia, Cehia, Grecia, Ungaria, Liban, Mexic, Polonia, Portugalia, Federaţia Rusă, Serbia, Slovenia, Spania, Turcia, Franţa, Macedonia, Muntenegru, Marea Britanie şi Slovacia.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Studiu: Cum spun românii că-și vor schimba obiceiurile pe fondul noilor „măsuri de relaxare”. „Instinctele de a socializa și de a experimenta vor răzbate”

Oamenii își doresc să iasă mai mult în parc, să facă mai multă mișcare, dar și să meargă în vacanţe în interiorul ţării. Cele două luni de izolare și...

citește mai departe
Colliers: Marile centre comerciale au făcut investiții de peste jumătate de milion de euro ca să se pregătească pentru redeschiderea din 15 iunie

Retailerii se așteaptă la o recuperare parțială a vânzărilor pe timpul verii și estimează că numărul vizitatorilor ar putea reveni la normal în decembrie. Potrivit datelor Colliers International, centrele...

citește mai departe
Prin atragerea a opt retaileri locali, ERA Shopping Park Oradea îşi creşte gradul de ocupare la 95%

Noile magazine activează pe segmentele de food şi fashion şi însumează o suprafaţă de 1.000 de metri pătraţi. În al doilea trimestru al acestui an, centrul comercial ERA Shopping...

citește mai departe
Bătălia megamallurilor, la final? Dezvoltatorul Colosseum: „Ar fi o sinucidere să mai construiască cineva un asemenea proiect”

Cel mai mare centru comercial din România şi din Europa se pregăteşte pentru începerea lucrărilor de construcţie în partea de nord-vest a Bucureştiului. Începând cu anul 2008, când a...

citește mai departe
Retailul autohton oferă randamente mai mari decât Franţa, Marea Britanie, Cehia sau Polonia. Totuşi, investitorii nu vor să cumpere aici

Cererea pentru proprietăţile de retail de cea mai bună calitate din Europa Centrală a ajuns la cel mai ridicat nivel din 2008 încoace. Potrivit unui studiu de piaţă realizat...

citește mai departe