Vânzări
Închirieri
Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
16 Martie 2011

Colliers şi DTZ – agenţi co-exclusivi pentru închirierea proiectelor Mega Mall

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare
Ultima actualizare: 16 Martie 2011

Cel mai mare centru comercial dezvoltat de Real4You Immobilien va fi situat în Bucureşti, pe fosta platformă a fabricii Electroaparataj.

Companiile de consultanţă Colliers International şi DTZ Echinox au fost numite agenţi co-exclusivi pentru închirierea proiectelor de retail ce vor fi dezvoltate de către Real4You Immobilien în Bucureşti, Târgu Mureş, Satu Mare şi Focşani. Indiferent de oraşul în care vor fi situate, toate centrele comerciale vor purta marca Mega Mall.

Situat pe terenul fostei fabrici Electroaparataj, proiectul din Bucureşti va cuprinde spaţii comerciale cu o suprafaţă de 70.000 de metri pătraţi şi va acoperi o zonă cu o populaţie de 1,2 milioane de locuitori. Simina Istrate, senior associate în cadrul departamentului de retail al Colliers International, spune că retailerii au aşteptat mult timp un centru comercial în zona de est a Bucureştiului, care are un potenţial foarte mare, datorită densităţii populaţiei. „MegaMall Bucureşti se lansează într-un moment când piaţa s-a maturizat, întrunind toate criteriile pentru a deveni cel mai bun proiect de retail al Capitalei: zonă extrem de populată, cu peste 200.000 de locuitori, care pot avea acces la mall pe jos, vizibilitate deosebită şi acces uşor cu maşina sau prin mijloace de transport public, un concept de retail care a fost riguros analizat şi adaptat la cerinţele pieţei şi nu în ultimul rând sinergia cu Stadionul Naţional, care va avea o capacitate de 60.000 de spectatori”, subliniază şi Răzvan Sin, şeful departamentului de retail al DTZ Echinox.

Un supermarket sau un hipermarket, ancoră în provincie
Centrele comerciale dezvoltate în celelalte oraşe ale ţării se vor întinde pe suprafeţe cuprinse între 18.000 de metri pătraţi şi 22.000 de metri pătraţi şi vor avea drept ancore un hipermarket sau un supermarket. „Oraşele din provincie care vor găzdui un proiect Mega Mall sunt interesante pentru retailerii care caută spaţii în regiuni unde competiţia este mai scăzută”, spune Simina Istrate.

Real 4 You Group este o companie înfiinţată în 1995 ce a deuvoltat proiecte în Ungaria, Cehia, Slovacia, România şi Bulgaria. În ţara noastră, grupul a dezvoltat până acum 21 de magazine MiniMax şi trei parcuri de retail.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Cum a reușit Cosmopolis să vândă 100 de apartamente în mai puțin de 6 luni (P)

Reducerile oferite de dezvoltator la apartamente și vile constituie un punct de atracție pentru cumpărători. Complexul rezidențial Cosmopolis este unul dintre cele mai bune exemple de succes în acest...

citește mai departe
Apartamente de Prima Casă în Evocasa Optima: 47.000 de euro pentru 2 camere

Cel de-al doilea bloc din cadrul complexului urmează a fi livrat la sfârșitul acestei veri. Primul bloc din ansamblul rezidențial Evocasa Optima, din zona Titan-1 Decembrie, a ajuns la...

citește mai departe
Cât poți economisi prin termoizolarea locuinței cu plăci minerale? Află folosind Multiestimatorul, un program de calcul lansat de Xella (P)

Grupul german a lansat recent pe piața locală Multipor – un produs 100% mineral, incombustibil și permeabil la vapori. Compania germană Xella, lider internațional pe piața materialelor de construcții,...

citește mai departe
Gestionarii programului Prima Casă cer o suplimentare a fondurilor. De cine atârnă decizia finală

Mai mult de jumătate din banii alocați pentru 2013 au fost epuizați în primele cinci luni ale anului. Reprezentanții statului par să răspundă “presiunii” mai mult sau mai puțin...

citește mai departe
Cele mai importante aspecte de luat în seamă la achiziția unui apartament nou (P)

Un scurt research pe piața vânzărilor imobiliare a reliefat că persoanele aflate în căutarea unei locuințe noi sunt influențate radical de doi factori majori: localizarea și prețul, exact în...

citește mai departe