Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
13 apr. 2010

Criza, IMM-urile și imobiliarele – riscuri și oportunități

scris de www.imobiliare.ro in categoria Ştiri imobiliare

Unul dintre fenomenele pieței imobiliare ale anului 2009, care continuă și în 2010 este fenomenul relocării afacerilor. Potrivit unor analiști, marea majoritate a afacerilor au ales să-și schimbe sediul din diverse motive cum ar fi: diminuarea volumului de afaceri, a nivelului de stocuri, uneori chiar din rațiuni de închidere a business-ului. Firme mari și mici au trebuit să găsească o modalitate de a se adapta la condițiile din piață, dar numai puține dintre companiile confruntate cu această decizie au reușit să transforme în oportunitate, un moment dificil de management.

Prețurile pe toate segmentele pieței imobiliare au cunoscut corecții majore în 2009, pe unele dintre aceste segmente prețurile atingând și scăderi de până la 60-70%. Clienții au fost mai puțini, iar proprietarii s-au văzut nevoiți să iasă în întâmpinarea acestora cu condiții mai bune, cu prețuri negociabile până la pragul psihologic.

Oportunitatea acestui eveniment organizat de Grup de Lux alături de Clubul Întreprinzătorului Român și cu sprijinul Băncii Transilvania este dată de apariția unui nou fenomen în economia clujeană, pe piața imobiliară. Practic în cursul anului 2009 relocarea afacerilor a fost nu un trend ci a devenit o regulă, iar acest fenomen continuă și în 2010. Potrivit unor analiști, marea majoritate a afacerilor (circa 90% în segmentul industrial) au ales să-și schimbe sediul în cursul anului trecut din diverse motive cum ar fi: diminuarea volumului de afaceri, a nivelului de stocuri, uneori chiar din rațiuni de închidere a business-ului.

Firme mari și mici au trebuit să găsească o modalitate de a se adapta la condițiile din piață. Însă prea puține dintre companiile confruntate cu această decizie au reușit să transforme în oportunitate, un moment dificil de management.

Despre acest trend, despre soluții și oportunități care sfidează criza, despre cifre și cum pot ele schimba soarta unei companii printr-o decizie de management isteață vom vorbi la evenimentul: Criza, IMM-urile și imobiliarele – riscuri și oportunități.
Partenerii noștii în organizarea evenimentului sunt Clubul Întreprinzătorului Român, cu sprijinul Băncii Transilvania.

De la eveniment nu va lipsi nici Primăria Municipiului Cluj-Napoca. Aceasta își dorește ca în momente decisive pentru economia urbei să fie alături de managerii care opereaza pe piața clujeană. Prezenți cu soluții și exemple alături de Grup de Lux vor fi și:
– Iosif Pop – director general IMO Grup – investiții imobiliare și soluții de finanțare
– Sorin Popa – general manager CS Invest – companie de consultanță în investiții
– Adrian Erimescu – general manager imobiliare.ro – portalul nr. 1 în imobiliare
– Valentin Moldovan – arhitect asociat Arhimar – birou de arhitectură și urbanism
– Paul Hampu – Cube02 – birou de design și amenajări.

Evenimentul va avea loc joi 15 aprilie, ora 15,00, în sala de conferințe a Clubului Întreprinzătorului Român, str. G. Barițiu, nr. 1, et. 5. Nu rata momentul dacă ești clujean sau te afli în Cluj. Confirmă-ți participarea la adresa de e-mail: lacrima.andreica@grupdelux.ro, sau la telefoanele: 0264-450.000 sau 0731-066.109.

__________________________________________________
Despre GRUP DE LUX
Cu o experienta de 15 ani pe piata imobiliara clujeana, Grup de Lux este compania care si-a propus de la bun inceput sa impuna calitatea in serviciile pe care le ofera. Cu un numar de peste 10 angajati, Grup de Lux acopera toata paleta de servicii imobiliare de pe piata. Printre clientii companiei Grup de Lux se afla nume ca Neverfail, Betfair, Bombardier, Yonder, Musat&Asociatii, Vitrina Advertising, Office Depot, BRD, KPMG, PCMG Northbridge, Impact Developer & Contractor sau Amway.

Lacrima Andreica
Marketing Manager
Grup de Lux
Mobile: 004 0731 06 61 09
E-mail: lacrima.andreica@grupdelux.ro
Website: www.grupdelux.ro

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Cum a reușit Cosmopolis să vândă 100 de apartamente în mai puțin de 6 luni (P)

Reducerile oferite de dezvoltator la apartamente și vile constituie un punct de atracție pentru cumpărători. Complexul rezidențial Cosmopolis este unul dintre cele mai bune exemple de succes în acest...

citește mai departe
Apartamente de Prima Casă în Evocasa Optima: 47.000 de euro pentru 2 camere

Cel de-al doilea bloc din cadrul complexului urmează a fi livrat la sfârșitul acestei veri. Primul bloc din ansamblul rezidențial Evocasa Optima, din zona Titan-1 Decembrie, a ajuns la...

citește mai departe
Cât poți economisi prin termoizolarea locuinței cu plăci minerale? Află folosind Multiestimatorul, un program de calcul lansat de Xella (P)

Grupul german a lansat recent pe piața locală Multipor – un produs 100% mineral, incombustibil și permeabil la vapori. Compania germană Xella, lider internațional pe piața materialelor de construcții,...

citește mai departe
Gestionarii programului Prima Casă cer o suplimentare a fondurilor. De cine atârnă decizia finală

Mai mult de jumătate din banii alocați pentru 2013 au fost epuizați în primele cinci luni ale anului. Reprezentanții statului par să răspundă “presiunii” mai mult sau mai puțin...

citește mai departe
Cele mai importante aspecte de luat în seamă la achiziția unui apartament nou (P)

Un scurt research pe piața vânzărilor imobiliare a reliefat că persoanele aflate în căutarea unei locuințe noi sunt influențate radical de doi factori majori: localizarea și prețul, exact în...

citește mai departe