Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
2 nov. 2009

Infinit Solutions semnează campania publicitară Domus Stil îţi redefineşte norocul

scris de www.imobiliare.ro in categoria Ştiri imobiliare

Bucureşti – octombrie 2009 – Norocul îţi surâde acum cu cea mai recentă campanie pe care Infinit Solutions o lansează pentru dezvoltatorul imobiliar Domus Stil. Dacă până acum te-ai obişnuit să nu câştigi la loto, ori să răzuieşti tichete păguboase din hartie, Infinit Solutions şi Domus Stil îţi sparg ghinionul cu ultimele oferte de pe piaţă. Campania este dezvoltată în jurul programului Prima Casă şi a oportunitaţii de a achiziţiona un apartament în proiectele dezvoltate de companie, la care se adaugă bonus – o masina!

Campania beneficiază de un spot TV şi rulează pe canelele TV, Realitatea, Antena 1, Antena 3, începând cu luna octombrie a acestui an. De asemenea este susţinută puternic de o promovare intensă în mediul virtual, avand o expunere solidă şi in print, outdoor şi radio.

Sorin Ionescu, Director de Marketing – Domus Stil: “Realizarea acestui spot TV este un moment important pentru campania noastră, Domus Stil îşi intăreşte imaginea de companie modernă, adaptată la piaţă şi nevoile clienţilor. Campania realizată de Infinit Solutions subliniază principalele avantaje de care beneficiază clienţii noştri într-o manieră mai puţin conventională, ilustrând un episod probabil des întalnit în viaţa reală. Suntem siguri că acestă campanie va aduce rezultatele pe care ni le dorim.”

Campania Domus Stil îţi redefineşte norocul porneşte de la ideea că acum poţi să îţi achiziţionezi propria ta casă prin programul Prima Casă, in conditii avantajoase. O dată cu acest program, la Domus Stil te loveşte norocul şi eşti recompensat cu super preţuri şi oferte promoţionale – la anumite tipuri de apartamente achizitionate, cadoul este o maşină.

Alex Cernătescu, CEO şi Creative Director – Infinit Solutions: “O locuinţă este una dintre cele mai importante achiziţii pe care o persoană le face, de aceea ne-am gândit să oferim consumatorilor o altă abordare – legată de întâmplări din viaţa de zi cu zi, care întotdeauna au un farmec aparte. Se întâmplă să plănuieşti ani întregi o astfel de achiziţie sau poţi acţiona sub impulsul unei oferte de nerefuzat. Sigur că poţi câştiga şi în altă parte, dar la loto sau bingo nu este nimic sigur, chiar te poate paşte ghinionul oricând – în schimb oferta Domus Stil este palpabilă, norocul îţi surâde şi ai rezolvat două mari probleme dintr-un foc: casa şi maşină.”

Domus Stil este o companie înfiinţată în anul 2005 într-o piaţă competitivă de real estate, reuşind să facă faţă concurenţilor de marcă deja impuşi în domeniu prin seriozitate, dedicare şi profesionalism.

Infinit Solutions este una dintre cele mai puternice agenţii independente full service din România, ce dezvoltă platforme de comunicare complexe prin servicii de ATL, BTL, PR şi Interactive. La doi ani şi jumătate de la înfiinţare, Infinit Solutions dispune de resurse complete pentru realizarea şi dezvoltarea campaniilor de comunicare, de la propriul studio de producţii video-audio, până la soluţii software inovative pentru piaţa de retail.

În portofoliul Infinit Solutions se află clienţi precum Honda Trading România, Rompetrol, BDT Group, Porsche România, Volkswagen, British American Tobacco, Coca-Cola, Romtelecom, Cosmote, Volksbank, Samsung, P&G, RIN Hotels, Domus Stil, Austrian Village, Glaxo Smith Kline, Krka, Axe, X-trade Brokers şi mulţi alţii.

Infinit Solutions derulează de asemenea parteneriate de durată pe zona de Interactive sau BTL neconvenţional cu alte agenţii de publicitate, printre care Grey, Ogilvy, Odyssey,Starcom.

Pentru mai multe informaţii vă rugăm accesaţi www.infinitsolutions.ro

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Cum a reușit Cosmopolis să vândă 100 de apartamente în mai puțin de 6 luni (P)

Reducerile oferite de dezvoltator la apartamente și vile constituie un punct de atracție pentru cumpărători. Complexul rezidențial Cosmopolis este unul dintre cele mai bune exemple de succes în acest...

citește mai departe
Apartamente de Prima Casă în Evocasa Optima: 47.000 de euro pentru 2 camere

Cel de-al doilea bloc din cadrul complexului urmează a fi livrat la sfârșitul acestei veri. Primul bloc din ansamblul rezidențial Evocasa Optima, din zona Titan-1 Decembrie, a ajuns la...

citește mai departe
Cât poți economisi prin termoizolarea locuinței cu plăci minerale? Află folosind Multiestimatorul, un program de calcul lansat de Xella (P)

Grupul german a lansat recent pe piața locală Multipor – un produs 100% mineral, incombustibil și permeabil la vapori. Compania germană Xella, lider internațional pe piața materialelor de construcții,...

citește mai departe
Gestionarii programului Prima Casă cer o suplimentare a fondurilor. De cine atârnă decizia finală

Mai mult de jumătate din banii alocați pentru 2013 au fost epuizați în primele cinci luni ale anului. Reprezentanții statului par să răspundă “presiunii” mai mult sau mai puțin...

citește mai departe
Cele mai importante aspecte de luat în seamă la achiziția unui apartament nou (P)

Un scurt research pe piața vânzărilor imobiliare a reliefat că persoanele aflate în căutarea unei locuințe noi sunt influențate radical de doi factori majori: localizarea și prețul, exact în...

citește mai departe