Vânzări
Închirieri
Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
14 Noiembrie 2011

Operatorul hotelului JW Marriot se aşteaptă la afaceri în creştere cu 6% pe 2011

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare
Ultima actualizare: 14 Noiembrie 2011

În prima jumătate a acestui an, compania a ajuns la o cifră de afaceri de 50,8 milioane de RON.

Societatea Companiilor Hoteliere Grand SRL (SCH The Grand), compania care operează complexul multifuncţional high-class The Grand (ce include şi operaţiunile hotelului JW Marriott din Bucureşti), a înregistrat în prima jumătate a acestui an o creştere de 7,4% în prima jumătate a anului 2011 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la 50,8 milioane de RON. La finele lui 2011, reprezentanţii companiei estimează că vor atinge o cifră de afaceri de peste 104 milioane de RON, în creştere de 6% faţă de 2010.

Principalul factor care a condus la majorarea veniturilor complexului The Grand a fost creşterea traficului clienţilor. Astfel, la The Grand Offices s-a ajuns la un grad de ocupare de peste 80%, The Grand Avenue tinde spre un grad de ocupare de aproape 100%, în vreme ce la hotel şi la operaţiunile de restaurante, inclusiv JW Steakhouse (deschis în primăvara acestui an) rata de dezvoltare este încurajatoare, potrivit lui Gregor Aufhauser (foto), directorul general SCH The Grand. „Atuurile noastre sunt unicitatea şi luxul: oferim o gamă largă de servicii de 5 stele sub un singur acoperiş, cu atmosfera unică a complexului nostru. Am optimizat magazinele din galeria de lux The Grand Avenue, de la parterul clădirii, prin atragerea mai multor branduri de top din întreaga lume, ca Alfred Dunhill, precum şi a unor branduri noi şi la modă, ca Ermanno Scervino. În prezent, suntem în negocieri şi cu alte mărci de top”, subliniază Aufhauser.

Complexul The Grand se întinde pe o suprafaţă de 85.000 de metri pătraţi, distribuită pe 13 niveluri. Acesta cuprinde: o componentă hotelieră – hotelul de 5 stele JW Marriott Grand Hotel, format din 402 camere, 3 restaurante, cafenea, două săli de evenimente, facilităţi extinse pentru conferinţe, una de birouri – The Grand Offices şi alta de retail – zona de shopping The Grand Avenue. Tuturor acestora li se adaugă facilităţile oferite de Clubul de Sănătate World Class. Complexul The Grand este deservit de 525 de locuri de parcare securizate.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Ce investiții facem în 2022? (P)

Pentru a face o investiție imobiliară de succes, există câteva aspecte de care trebuie să țină cont un potențial cumpărător – dincolo de preferințele personale. În 2022, imobiliarele rămân,...

citește mai departe
Autograph – promisiunea unui stil de viață definit de calitate, bun gust și siguranță (P)

Ansamblul rezidențial de vile dezvoltat de North Point creează condițiile perfecte pentru un stil de viață liniștit și relaxant, în apropierea Bucureștiului. Proiectul Autograph Otopeni Villas este expresia atenției...

citește mai departe
Ansamblul multifuncțional HILS Pallady Apartments este contractat în proporție de 65%

Dezvoltatorul estimează că proiectul, ce cuprinde un total de peste 1.900 de unități locative, va fi vândut integral înainte de finalizarea lucrărilor de construcție. Dezvoltatorul imobiliar HILS, având ca...

citește mai departe
Au început vânzările pentru faza a doua a ansamblului rezidențial Aviației Tower

Cea dintâi etapă de construcție a ajuns la un grad de ocupare de 85%, iar dezvoltatorul vizează vânzarea sa integrală până la finele anului. Rădăcini Estate, divizia imobiliară a...

citește mai departe
În 2020 au avut loc mai multe tranzacții imobiliare în Sectorul 2 al Capitalei. Și valoarea acestora a crescut, în ciuda Covid-19

Ca număr, comparativ cu 2019 a fost înregistrat un avans anual de 4%, iar ca valoare, creșterea s-a cifrat la 8%. Imobiliare.ro și Analize Imobiliare, în colaborare cu Primăria...

citește mai departe