Vânzări
Închirieri
Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
20 Octombrie 2009

Sun Plaza este 90% inchiriat, cu patru luni inainte de deschidere

scris de Bloombiz in categoria Ştiri imobiliare
Ultima actualizare: 20 Octombrie 2009

Centrul comercial Sun Plaza, proiect de 200 mil. euro, dezvoltat de Sparkassen Immobilien in parteneriat cu firma EMCT, se va deschide in februarie 2010, lucrarile urmand sa fie finalizate in totalitate pana la sfarsitul acestui an, in prezent 90% din spatiu fiind deja inchiriat, informeaza NewsIn.

“Deschiderea in februarie 2010 ofera centrului comercial un drum mai sigur pe termen lung din punct de vedere al vanzarilor si al business-ului, decat o posibila, dar inoportuna inaugurare in octombrie anul acesta”, a declarat Michael Richard, Director General EMCT, dezvoltatorul Sun Plaza.

In prezent, structura de rezistenta a Sun Plaza este finalizata, operatiunile de inchidere a fatadelor fiind aproape de final, iar constructorul a inceput finisajele spatiilor comune din interiorul centrului comercial.

Dezvoltatorul estimeaza ca pana la data inaugurarii sa nu mai existe nici un spatiu liber.

Sun Plaza are o suprafata totala de 210.000 mp si o suprafata comerciala de 80.000 mp, precum si 2.000 de locuri de parcare dispuse pe doua niveluri subterane.

Sun Plaza are 150 de magazine, cafenele si restaurante amplasate intr-o zona de “food-court” cu 1.200 locuri la mese, spatii de divertisment constand intr-un cinema de 15 sali cu 3.000 de locuri, sub brandul Cinema City, un club de biliard si bowling, un casino.

Cele mai importante brand-uri prezente in Sun Plaza sunt Cora, Baumax, Mobexpert, Flanco, Cinema City, C&A, Marks&Spencer, Zara, Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, New Yorker, Sephora, Deichmann, Promod, Orsay, Motivi, Douglas, Imaginarium, Sensiblu, Ecco, Okaidi, Z, Ipekyol, Triumph, Accessorize, Nine West, Bamboo, Oxygen Club, Pizza Hut, KFC si McDonalds.

Sparkassen Immobilien AG, companie de investitii imobiliare din Austria, este listata la Bursa din Viena de 21 de ani, avand investitii in proprietati rezidentiale, birouri, hoteluri si spatii comerciale in Austria, Germania, Bulgaria, Romania, Croatia, Ungaria, Cehia si Slovacia.

La 30 iunie 2009, valoarea totala a portofoliului era de 1,85 mld. euro, iar spatiul total de inchiriat insuma 1.517.300 m2.

EMCT s-a implicat in dezvoltarea de centre comerciale in Romania de peste zece ani, colaborand cu retaileri importanti precum Carrefour, Bricostore si Cora. 

Articol preluat de pe bloombiz.ro

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
Cum a reușit Cosmopolis să vândă 100 de apartamente în mai puțin de 6 luni (P)

Reducerile oferite de dezvoltator la apartamente și vile constituie un punct de atracție pentru cumpărători. Complexul rezidențial Cosmopolis este unul dintre cele mai bune exemple de succes în acest...

citește mai departe
Apartamente de Prima Casă în Evocasa Optima: 47.000 de euro pentru 2 camere

Cel de-al doilea bloc din cadrul complexului urmează a fi livrat la sfârșitul acestei veri. Primul bloc din ansamblul rezidențial Evocasa Optima, din zona Titan-1 Decembrie, a ajuns la...

citește mai departe
Cât poți economisi prin termoizolarea locuinței cu plăci minerale? Află folosind Multiestimatorul, un program de calcul lansat de Xella (P)

Grupul german a lansat recent pe piața locală Multipor – un produs 100% mineral, incombustibil și permeabil la vapori. Compania germană Xella, lider internațional pe piața materialelor de construcții,...

citește mai departe
Gestionarii programului Prima Casă cer o suplimentare a fondurilor. De cine atârnă decizia finală

Mai mult de jumătate din banii alocați pentru 2013 au fost epuizați în primele cinci luni ale anului. Reprezentanții statului par să răspundă “presiunii” mai mult sau mai puțin...

citește mai departe
Cele mai importante aspecte de luat în seamă la achiziția unui apartament nou (P)

Un scurt research pe piața vânzărilor imobiliare a reliefat că persoanele aflate în căutarea unei locuințe noi sunt influențate radical de doi factori majori: localizarea și prețul, exact în...

citește mai departe