Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
28 feb. 2013

Billa deschide primul magazin din acest an. Vezi unde

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Acesta este doar primul pas din strategia de dezvoltare a grupului pentru 2013.

Billa România, parte a grupului autriac Rewe International, a anunţat deschiderea primului său magazin pe 2013, ajungând astfel la o reţea naţională de 71 de unităţi. Noul punct de desfacere va fi inaugurat mâine, 1 martie, în centrul comercial Moldova Mall din Iaşi. Unitatea, cea de-a treia deţinută de companie în oraşul din estul ţării, va ocupa un spaţiu comercial de peste 500 de metri pătraţi. “Prin noul magazin deschis la Iaşi facem primul pas în strategia noastră de dezvoltare din 2013”, notează Sorana Georgia, directorul general al Billa România.

Vizitatorii magazinului vor putea alege dintre cele peste 7.000 de articole comercializate, printre care: legume şi fructe proaspete, produse de panificaţie şi patiserie coapte în laboratorul propriu, produse preparate şi semipreparate, carne proaspătă, băuturi sau articole de menaj. Până pe data de 6 martie, clienţii vor putea beneficia de o promoţie specială: pentru cumpărături în valoare de peste 50 de RON vor primi un bon valoric de 10 RON, pe care îl vor putea folosi pentru noi cumpărături.

Pe piaţa autohtonă de retail, grupul austriac Rewe este prezent atât prin brandul Billa, cât şi prin reţeaua de magazine de tip discount Penny.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe
Revenire peste așteptări pentru segmentul imobiliar cel mai afectat de situația din domeniul sanitar

Până în momentul de față, vânzările consemnate pe această piață au înregistrat o recuperare destul de abruptă, în formă de V. Dată fiind închiderea centrelor comerciale în perioada stării...

citește mai departe
Perspectivele pieței de retail pentru 2020: spațiile comerciale moderne vor trece de 4 milioane de metri pătrați. Vezi proiectele programate!

Cu un total de 32 de proiecte comerciale, Bucureștiul deține o pondere de aproximativ o treime din stocul disponibil la nivel național. Potrivit analizelor efectuate de compania de consultanță...

citește mai departe