Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
6 nov. 2012

C&A deschide un magazin în Giurgiu

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Centrul de retail în care este amplasat noul punct de desfacere ajunge astfel la un grad de ocupare de 100%.

Retailerul vestimentar C&A a deschis un nou magazin în centrul de cumpărături Family Center Giurgiu, dezvoltat de Oasis Development în parteneriat cu Real4You Immobilien. Unitatea ocupă o suprafaţă comercială de 800 de metri pătraţi, ceea ce duce întregul proiect la un grad de ocupare de 100%. “C&A este unul dintre partenerii noştri tradiţionali pentru piaţa din România şi brandul nostru Family Center. Prin această nouă deschidere, ajungem la trei magazine ale acestui retailer în cadrul reţelei Family Center, care mai deţine unităţi în Botoşani şi Râmnicu Vâlcea”, subliniază Klaus Reisenauer, Managing Partner Oasis Development.

Conceptul de Family Center a fost lansat în România în urmă cu doi ani şi vizează oraşele de dimensiuni medii din Romania, cu o populaţie cuprinsă între 60.000 şi 120.000 de locuitori. Centrul comercial din Giurgiu a fost inaugurat în 2010, în urma unei investiţii de şapte milioane de euro. Ancora proiectelor dezvoltate sub acest brand este un hipermarket Kaufland, pe lista celorlalţi chiriaşi numărându-se nume precum Takko, Deichman, Carmolimp, Altex, Domo, Flanco, Animax sau DM Drogerie. În Giurgiu, centrul comercial ocupă, împreună cu hipermarketul Kaufland, o suprafaţă construită de aproximativ 9.000 de metri pătraţi.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe
Revenire peste așteptări pentru segmentul imobiliar cel mai afectat de situația din domeniul sanitar

Până în momentul de față, vânzările consemnate pe această piață au înregistrat o recuperare destul de abruptă, în formă de V. Dată fiind închiderea centrelor comerciale în perioada stării...

citește mai departe
Perspectivele pieței de retail pentru 2020: spațiile comerciale moderne vor trece de 4 milioane de metri pătrați. Vezi proiectele programate!

Cu un total de 32 de proiecte comerciale, Bucureștiul deține o pondere de aproximativ o treime din stocul disponibil la nivel național. Potrivit analizelor efectuate de compania de consultanță...

citește mai departe