Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
13 dec. 2011

Coldwell Banker a crescut de trei ori mai mult decât estimase în 2011

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Deşi planurile iniţiale ale companiei prevedeau atingerea unui număr de 20 de sucursale în 2011, la final de an aceasta operează 36 de birouri.

Coldwell Banker Affiliates of Romania a anunţat deschiderea a 16 noi birouri, dintre care două în Bucureşti şi alte 14 în ţară. Compania a ajuns astfel la o reţea naţională de 36 de sucursale. Ritmul de expansiune atins în acest an este de trei ori mai mare decât cel preconizat iniţial. Astfel, la finele anului trecut, când la nivel naţional compania de consultanţă opera 13 birouri, oficialii acesteia estimau că în anul următor reţeaua avea să crească până la 20 de unităţi. Acest obiectiv a fost atins însă încă din luna octombrie, când compania a anunţat deschiderea a două agenţii în Bucureşti.

Pe plus şi în 2012
Oraşele în care Coldwell Banker şi-a extins prezenţa pe final de an sunt – în afară de Bucureşti – Cluj-Napoca, Bacău, Botoşani, Bran, Constanţa, Piteşti, Oneşti, Turda, Târgu-Mureş, Baia Mare, Oradea, Alba Iulia, Zărneşti şi Râşnov. „Am continuat şi în 2011 investiţiile şi extinderea serviciilor oferite, în pofida perioadei de incertitudini economice. Prin deschiderea noilor birouri ne-am consolidat, la nivel naţional, poziţia pe piaţa de consultanţă imobiliară, oferind, în acelaşi timp, canalul optim pentru administrarea şi vânzarea proprietăţilor imobiliare intrate în posesia instituţiilor finanţatoare”, subliniază Valentin Ilie, CEO Coldwell Banker Affiliates of Romania. Acesta a precizat că procesul de expansiune va continua şi anul viitor.

În momentul de faţă, Coldwell Banker administrează şi intermediază vânzarea a peste 200 de proprietăţi preluate de către bănci şi instituţii finanţatoare, cu o valoare cumulată de peste 20 de milioane de euro. De asemenea, compania se ocupă de administrarea a peste 500 de proprietăţi imobiliare aflate în posesia a diferite companii a căror activitate de bază nu este reprezentată de investiţiile imobiliare – din domeniul financiar, telecomunicaţii sau industrie.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Ce strategie de lucru a adoptat rețeaua de agenții RE/MAX pentru când vom ieși din izolare

Agentul va utiliza echipament de protecție în interacțiunile directe cu clienții, pentru a minimiza riscurile de răspândire a virusului COVID-19. Pentru a răspunde la realitatea de după ieșirea din...

citește mai departe
Imobiliare.ro: În ciuda pandemiei, statisticile arată că există, chiar și acum, un interes solid pentru piața locuințelor

Deși evenimentele din plan social impun o stare de expectativă, cei aflați în căutarea unei case nu au dispărut, totuși, de pe fața pământului – este de așteptat ca,...

citește mai departe
Imobiliare de Romania. Episodul 2: (Ne)profesionistii

Din episodul anterior: Actorii pietei imobiliare, principalii beneficiari ai unei piete neprofesioniste, au fost identificati si demascati: dezvoltatorii, ziarele si site-urile de publicitate imobiliara, vanzatorii si cumparatorii privati care...

citește mai departe
De cât fac afaceri agenţiile de top din afara Capitalei

În marile oraşe ale ţării, miza jocurilor imobiliare este semnificativ mai mică faţă de Bucureşti. Capitala este, de departe, cea mai importantă piaţă imobiliară a ţării, marile companii de...

citește mai departe
Cum s-a adaptat la criză unul dintre marii consultanţi imobiliari de pe piaţa locală

În condiţiile scăderii drastice a volumului de tranzacţii, companiile imobiliare au fost nevoite să exploateze noi nişe de piaţă. În perioada de boom a real estate-ului autohton, o bună...

citește mai departe