Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
28 sept. 2011

Inditex va deschide un magazin Zara în centrul Sibiului

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Noua unitate comercială va fi amplasată într-o clădire de valoare istorică, cu o suprafaţă utilă de 1.500 de metri pătraţi.

Grupul de retail Inditex a închiriat o clădire în centrul Sibiului, unde intenţionează să deschidă un magazin sub brandul Zara, a anunţat DTZ Echinox, compania care a intermediat tranzacţia. „Inditex va deschide al treilea magazin Zara stradal din România – după Bucureşti (Unirea) şi Piteşti –, într-una dintre cele mai frumoase zone pietonale din ţară, situate în centrul Sibiului. Avem convingerea că şi alţi retaileri de fashion vor viza pe termen mediu şi lung astfel de locaţii, nu numai în Sibiu, ci şi în Bucureşti şi în alte oraşe cu potenţial pentru un comerţ stradal modern, atât din punctul de vedere al spaţiilor disponibile, cât şi al profilului clienţilor”, subliniază Răzvan Sin, şeful departamentului de retail al DTZ Echinox.

Imobilul închiriat de grupul spaniol în Sibiu este situat pe strada Nicolae Bălcescu, cuprinde spaţii comerciale cu o suprafaţă totală de aproximativ 1.500 de metri pătraţi şi este împărţit pe patru nivele (subsol, parter, 2 etaje). Clădirea va trece printr-un amplu proiect de renovare, atât a faţadei, cât şi a interiorului, lucrările de amenajare urmând a respecta standardele de operare ale Zara.

La jumătatea acestui an, reţeaua Inditex opera pe piaţa locală un număr de 57 de magazine, prin brandurile Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home şi Massimo Dutti. Potrivit datelor raportate la Ministerul Finanţelor Publice, magazinele Zara din România au înregistrat anul trecut vânzări cumulate de 243,2 milioane de lei (58 milioane de euro), în creştere de la 194,1 milioane de lei (45,8 milioane de euro în 2009.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe
Revenire peste așteptări pentru segmentul imobiliar cel mai afectat de situația din domeniul sanitar

Până în momentul de față, vânzările consemnate pe această piață au înregistrat o recuperare destul de abruptă, în formă de V. Dată fiind închiderea centrelor comerciale în perioada stării...

citește mai departe
Perspectivele pieței de retail pentru 2020: spațiile comerciale moderne vor trece de 4 milioane de metri pătrați. Vezi proiectele programate!

Cu un total de 32 de proiecte comerciale, Bucureștiul deține o pondere de aproximativ o treime din stocul disponibil la nivel național. Potrivit analizelor efectuate de compania de consultanță...

citește mai departe
Chiar dacă o vreme nu au lucrat de la sediu, 90% dintre chiriașii marilor clădiri de birouri și-au achitat la timp obligațiile contractuale

În ceea ce privește potențialul de generare a veniturilor, sectorul office se bucură, în continuare, de perspective pozitive. În prima jumătate din 2020, majoritatea companiilor din clădirile de birouri...

citește mai departe