Inditex va deschide un magazin Zara în centrul Sibiului

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare
Publicat pe: 28 Septembrie 2011, Ultima actualizare: 28 Septembrie 2011

Noua unitate comercială va fi amplasată într-o clădire de valoare istorică, cu o suprafaţă utilă de 1.500 de metri pătraţi.

Grupul de retail Inditex a închiriat o clădire în centrul Sibiului, unde intenţionează să deschidă un magazin sub brandul Zara, a anunţat DTZ Echinox, compania care a intermediat tranzacţia. „Inditex va deschide al treilea magazin Zara stradal din România – după Bucureşti (Unirea) şi Piteşti –, într-una dintre cele mai frumoase zone pietonale din ţară, situate în centrul Sibiului. Avem convingerea că şi alţi retaileri de fashion vor viza pe termen mediu şi lung astfel de locaţii, nu numai în Sibiu, ci şi în Bucureşti şi în alte oraşe cu potenţial pentru un comerţ stradal modern, atât din punctul de vedere al spaţiilor disponibile, cât şi al profilului clienţilor”, subliniază Răzvan Sin, şeful departamentului de retail al DTZ Echinox.

Imobilul închiriat de grupul spaniol în Sibiu este situat pe strada Nicolae Bălcescu, cuprinde spaţii comerciale cu o suprafaţă totală de aproximativ 1.500 de metri pătraţi şi este împărţit pe patru nivele (subsol, parter, 2 etaje). Clădirea va trece printr-un amplu proiect de renovare, atât a faţadei, cât şi a interiorului, lucrările de amenajare urmând a respecta standardele de operare ale Zara.

La jumătatea acestui an, reţeaua Inditex opera pe piaţa locală un număr de 57 de magazine, prin brandurile Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home şi Massimo Dutti. Potrivit datelor raportate la Ministerul Finanţelor Publice, magazinele Zara din România au înregistrat anul trecut vânzări cumulate de 243,2 milioane de lei (58 milioane de euro), în creştere de la 194,1 milioane de lei (45,8 milioane de euro în 2009.

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
În contextul pandemiei, parcurile de retail au avut de câștigat în fața mallurilor

Mallurile au resimțit efectele închiderii magazinelor cu produse neesențiale, dar și a restaurantelor și cinematografelor. Parcurile de retail din România s-au dovedit a fi mult mai reziliente în timpul...

citește mai departe
În cadrul ansamblului Dimri Residence va fi finalizată o clădire mixtă, de retail și birouri, în vara lui 2021

Imobilul va avea o suprafață de 7.000 de metri pătrați, peste 40% dintre spațiile comerciale disponibile aflându-se în discuții în vederea închirierii. Dezvoltatorul imobiliar Dimri Construction & Development, de...

citește mai departe
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe