Vânzări
Închirieri
Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
3 Septembrie 2012

H&M deschide al 17-lea magazin din România. Vezi unde

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare
Ultima actualizare: 03 Septembrie 2012

Unitatea comercială va ocupa o suprafaţă de circa 1.500 de metri pătraţi.

Grupul suedez H&M va deschide la Sibiu cea de-al şaptesprezecelea magazin al său din România. Unitatea comercială va fi, totodată, şi prima din oraşul din vestul ţării. Noul magazin va ocupa un spaţiu comercial de 1.554 de metri pătraţi în centrul comercial Shopping City Sibiu. „H&M îşi continuă expansiunea în România. După mai mult de un an de prezenţă pe piaţa românească, suntem foarte mulţumiţi de rezultate şi ne bucurăm că românii apreciază foarte mult moda şi produsele de calitate la cel mai bun preţ. Suntem entuziasmaţi să deschidem noi magazine în mai multe oraşe, astfel încât produsele noastre să devină accesibile în întreaga ţară”, subliniază Ewa Jarzemska, manager de marketing şi relaţii publice în cadrul H&M.

De intermedierea tranzacţiei, de partea proprietarului, s-a ocupat compania de consultanţă DTZ Echinox. “Deschiderea magazinului H&M aduce valoare şi atractivitate mixului de chiriaşi al Shopping City Sibiu. Expansiunea retailerului suedez demonstrează de asemenea că marii operatori de pe segmentul de modă valorifică în continuare oportunităţile pe care piaţa le oferă şi îşi continuă dezvoltarea în centrele comerciale de succes din România”, subliniază Răzvan Sin, şeful departamentului de retail al DTZ Echinox. Compania de consultanţă a intermediat până acum închirierea a şapte magazine către H&M, cu o suprafaţă cumulată de peste 11.500 de metri pătraţi (în Bucureşti Mall şi Plaza România, Sun Plaza, Electroputere Parc Craiova, Atrium Center Arad şi Lotus Center (Oradea).

Postează-ți părerea

Your email address will not be published. Required fields are marked *

S-ar putea să te mai intereseze și
În contextul pandemiei, parcurile de retail au avut de câștigat în fața mallurilor

Mallurile au resimțit efectele închiderii magazinelor cu produse neesențiale, dar și a restaurantelor și cinematografelor. Parcurile de retail din România s-au dovedit a fi mult mai reziliente în timpul...

citește mai departe
În cadrul ansamblului Dimri Residence va fi finalizată o clădire mixtă, de retail și birouri, în vara lui 2021

Imobilul va avea o suprafață de 7.000 de metri pătrați, peste 40% dintre spațiile comerciale disponibile aflându-se în discuții în vederea închirierii. Dezvoltatorul imobiliar Dimri Construction & Development, de...

citește mai departe
Dezvoltatorii se extind și în județele care duceau lipsă de proiecte comerciale moderne. Parcurile de retail, „pariul” momentului

În ciuda epidemiei de Covid-19, capitalele de județ sunt atractive pentru investitorii în proiecte de retail, datorită potențialului lor economic. Cel mai recent raport de piață realizat de compania...

citește mai departe
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe