Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
3 sept. 2012

H&M deschide al 17-lea magazin din România. Vezi unde

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

Unitatea comercială va ocupa o suprafaţă de circa 1.500 de metri pătraţi.

Grupul suedez H&M va deschide la Sibiu cea de-al şaptesprezecelea magazin al său din România. Unitatea comercială va fi, totodată, şi prima din oraşul din vestul ţării. Noul magazin va ocupa un spaţiu comercial de 1.554 de metri pătraţi în centrul comercial Shopping City Sibiu. „H&M îşi continuă expansiunea în România. După mai mult de un an de prezenţă pe piaţa românească, suntem foarte mulţumiţi de rezultate şi ne bucurăm că românii apreciază foarte mult moda şi produsele de calitate la cel mai bun preţ. Suntem entuziasmaţi să deschidem noi magazine în mai multe oraşe, astfel încât produsele noastre să devină accesibile în întreaga ţară”, subliniază Ewa Jarzemska, manager de marketing şi relaţii publice în cadrul H&M.

De intermedierea tranzacţiei, de partea proprietarului, s-a ocupat compania de consultanţă DTZ Echinox. “Deschiderea magazinului H&M aduce valoare şi atractivitate mixului de chiriaşi al Shopping City Sibiu. Expansiunea retailerului suedez demonstrează de asemenea că marii operatori de pe segmentul de modă valorifică în continuare oportunităţile pe care piaţa le oferă şi îşi continuă dezvoltarea în centrele comerciale de succes din România”, subliniază Răzvan Sin, şeful departamentului de retail al DTZ Echinox. Compania de consultanţă a intermediat până acum închirierea a şapte magazine către H&M, cu o suprafaţă cumulată de peste 11.500 de metri pătraţi (în Bucureşti Mall şi Plaza România, Sun Plaza, Electroputere Parc Craiova, Atrium Center Arad şi Lotus Center (Oradea).

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe
Revenire peste așteptări pentru segmentul imobiliar cel mai afectat de situația din domeniul sanitar

Până în momentul de față, vânzările consemnate pe această piață au înregistrat o recuperare destul de abruptă, în formă de V. Dată fiind închiderea centrelor comerciale în perioada stării...

citește mai departe
Perspectivele pieței de retail pentru 2020: spațiile comerciale moderne vor trece de 4 milioane de metri pătrați. Vezi proiectele programate!

Cu un total de 32 de proiecte comerciale, Bucureștiul deține o pondere de aproximativ o treime din stocul disponibil la nivel național. Potrivit analizelor efectuate de compania de consultanță...

citește mai departe
Chiar dacă o vreme nu au lucrat de la sediu, 90% dintre chiriașii marilor clădiri de birouri și-au achitat la timp obligațiile contractuale

În ceea ce privește potențialul de generare a veniturilor, sectorul office se bucură, în continuare, de perspective pozitive. În prima jumătate din 2020, majoritatea companiilor din clădirile de birouri...

citește mai departe