Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
15 feb. 2013

H&M deschide al 24-lea magazin din România. Vezi unde

scris de Adriana Lefter in categoria Ştiri imobiliare

După Capitală şi marile centre urbane, retailerul suedez ţinteşte acum oraşele de dimensiuni medii ale ţării.

Lanţul de retail H&M va deschide în centrul comercial Uvertura Mall (foto), din Botoşani, cel de-al 24-lea magazin al său din România şi primul din oraşul din nordul Moldovei. Unitatea va ocupa un spaţiu comercial de 1.575 de metri pătraţi şi se va desfăşura pe două etaje. „H&M îşi continuă expansiunea în România. După doi ani de prezenţă pe piaţa locală, suntem încântaţi de rezultatele obţinute şi observăm cu bucurie că românii apreciază articolele de fashion de înaltă calitate la preţuri accesibile. Privim cu entuziasm deschiderile de noi magazine în oraşele din România, pentru că astfel produsele noastre vor fi disponibile în întreaga ţară”, subliniază Lori Orosan, Expansion Manager pentru CEE (Europa Centrală şi de Est) la H&M.„Prezenţa H&M în centrul nostru comercial reprezintă o bază solidă pentru dezvoltarea viitoare a acestuia şi susţine obiectivul de a transforma Uvertura Mall în principala destinaţie de cumpărături din oraş şi într-unul dintre cele mai importante centre comerciale din regiune”, adaugă Dănuţ Prisecariu, proprietarul Uvertura Mall.

Botoşani, cel mai mic stoc de retail din regiune
Uvertura Mall, proiect dezvoltat de societatea cu capital integral românesc Moldova Mall S.A., are o suprafaţă închiriabilă de 15.000 de metri pătraţi şi va fi deschis în a doua jumătate a lunii martie a acestui an. Centrul comercial are în prezent o rată de ocupare de 82%, magazinele rămase fiind în negocieri avansate.

Potrivit datelor DTZ Echinox, compania care furnizează serviciile de property management pentru mallul din Botoşani, stocul de retail modern din oraş s-a situat la 119 metri pătraţi la mia de locuitori în 2012. Aceasta este cea mai mică valoare dintre judeţele din regiune, situându-se de cinci ori sub media de 562 de metri pătraţi din judeţul Suceava, de aproape trei ori sub nivelul de 339 de metri pătraţi din Iaşi şi de două ori sub media din Bacău şi Piatra Neamţ. „Piaţa de retail din Botoşani a beneficiat până în prezent de foarte puţine spaţii moderne, în ciuda unei perspective economice bune şi a potenţialului de creştere a consumului”, notează reprezentanţii DTZ.

Postează-ți părerea

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

S-ar putea să te mai intereseze și
Românii n-au renunțat la cumpărături: aproape o treime dintre retaileri au avut vânzări similare sau mai mari în T3 2020 față de 2019, în ciuda scăderii traficului în magazine

Evoluția celor doi indicatori relevă că, deși merg mai rar în magazine, consumatorii sunt dispuși să cheltuiască mai mult într-o singură „vizită”. Deși retailul a fost unul dintre cele...

citește mai departe
Cele mai recente livrări de pe piața de retail. La cât ajunge stocul autohton de asemenea spații

Potrivit reprezentanților Cushman & Wakefield Echinox, piața de profil prezintă în continuare potențial de dezvoltare. În urma celor mai recente livrări de centre comerciale, stocul de retail modern din...

citește mai departe
Revenire peste așteptări pentru segmentul imobiliar cel mai afectat de situația din domeniul sanitar

Până în momentul de față, vânzările consemnate pe această piață au înregistrat o recuperare destul de abruptă, în formă de V. Dată fiind închiderea centrelor comerciale în perioada stării...

citește mai departe
Perspectivele pieței de retail pentru 2020: spațiile comerciale moderne vor trece de 4 milioane de metri pătrați. Vezi proiectele programate!

Cu un total de 32 de proiecte comerciale, Bucureștiul deține o pondere de aproximativ o treime din stocul disponibil la nivel național. Potrivit analizelor efectuate de compania de consultanță...

citește mai departe
Chiar dacă o vreme nu au lucrat de la sediu, 90% dintre chiriașii marilor clădiri de birouri și-au achitat la timp obligațiile contractuale

În ceea ce privește potențialul de generare a veniturilor, sectorul office se bucură, în continuare, de perspective pozitive. În prima jumătate din 2020, majoritatea companiilor din clădirile de birouri...

citește mai departe