La deschiderea din noiembrie, primul centru comercial din Oltenia va avea chiriaşi precum H&M, Inditex, C&A şi New Yorker.
Centrul comercial Electroputere Parc Craiova va avea, la deschiderea din luna noiembrie a acestui an, o suprafaţă cu circa 30% mai mare decât era prevăzut iniţial. Astfel, deşi a fost proiectat pentru a oferi spaţii comerciale cu o suprafaţă totală de 55.000 de metri pătraţi, mallul craiovean a fost extins la peste 71.000 de metri pătraţi. Această măsură a fost luată pentru a răspunde numeroaselor solicitărilor venite din partea retailerilor, au anunţat reprezentanţii dezvoltatorilor (K&S Developments, în colaborare cu Auchan Romania). Ca urmare a extinderii, valoarea investiţiei în centrul comercial a crescut la 100 de milioane de euro, faţă de 90 de milioane de euro, bugetul estimat iniţial.
Electroputere Parc Craiova (foto) este primul centru de cumpărături din oraş şi, totodată, din judeţ, fiind construit pe fosta platformă industrială a fabricii cu acelaşi nume. “Centrul comercial are acum o rată de ocupare globală de 92% din suprafaţa închiriabilă şi purtăm negocieri avansate pentru unităţile rămase”, subliniază Răzvan Sin, şeful departamentului de retail al DTZ Echinox (agentul exclusiv de închiriere a proiectului). Printre ancorele mallului se numără, pe lângă hipermarketul Auchan, şi unii dintre cei mai importanţi retaileri de modă activi pe piaţa locală – H&M, Inditex (cu brandurile Zara, Bershka, Pull&Bear şi Stradivarius), C&A şi New Yorker. O suprafaţă comercială de peste 5.000 de metri pătraţi va fi ocupată doar de Inditex (3.500 metri pătraţi) şi H&M (1.600 metri pătraţi). Printre chiriaşii centrului comercial se mai numără şi LC Waikiki, Douglas, Office Shoes, Killtec, Sensiblu, Gatta, Pet Center, cafeneaua Segafredo, Elvila, Decathlon, Domo, Altex, Takko, Orsay, Deichmann, Leonardo, Diverta, Toyplex, Bata, Otter, Yves Rocher. Proprietarii mallului spun că se află în discuţii pentru deschiderea unui cinematograf multiplex de anul viitor.