Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
OWNER, Ploiesti

Martha Popa
TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES SRL

activitate recentă 17 Feb 2019 la 08:07
avatar
4.8/5 rating
sfaturi
6 evaluări
primite
22 sfaturi
oferite

Descriere

Sunt pasionată de imobiliare si design ambiental.
Iubesc oamenii si imi doresc sa ajut printr- o meserie frumoasa si bine facuta pe toti cei care au nevoie de consiliere si tranzactionare in domeniul imobiliar.
Pot spune ca aceasta meserie m-a ales pe mine inca din anul 2015 cand nu eram oficial in domeniul imobiliar ca agent.In perioada 2015-2016-2017 am interactionat in permanenta cu aceasta domeniu, ajutand oamenii sa isi vanda,promoveze sau sa isi cumpere imobilefara sa cer ceva in schimb.
Vazand ca pot aduce zambetul pe buzele celor pe care i-am ajutat ,m-am gandit sa intru in acest domeniu in mod oficial,asociindu-ma pentru scurt timp unei agentii imobiliare din Ploiesti.
Directia pe care am ales-o insa a fost una individuala si total diferita decat ceea ce este acum in restul pietei Prahovene ,respectiv REPREZENTAREA IMOBILIARA EXCLUSIVA ,adica cel mai sigur si transparent mod de a ajuta oamenii si nevoile lor imobiliare!
Am deschis astfel prima Agentie Imobiliara cu acest mod de lucru in judetul Prahova.Am infiintat TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES Ploiesti, ca o alternativa la tot ceea ce se afla deja pe piata din oras dar si din judet.Acoperim astfel multiple servicii conexe imobiliarelor,cum ar fi :administrarea de imobile,servicii de curatenie, servicii de transport mobila, servicii de design ambiental ,servicii de amenajari si reamenajari interioare si exterioare;Oferim consiliere credite bancare si avem servicii conexe cu multplii parteneri locali.
Sunt primul agent imobiliar REALTOR-din judet care a ales sa lucreze in sistem de Reprezentare Imobiliara din dorinta de a oferii clientilor mei servicii din ce in ce mai bune si mai dedicate fiecarei nevoi imobiliare in parte,lucram CALITATEA si nu CANTITATEA.
Agenţii imobiliari membri APAIR au o conduită profesională impecabilă, acces la programe superioare de educaţie în domeniu şi, poate cel mai important, şi-au asumat să lucreze după un Cod de Etică vechi de peste 100 de ani, care are la bază experienţa a foarte multor practicieni în acest domeniu de la nivel international.Astazi il regasim sub egida NAR.
Prin adoptarea Codului Etic APAIR, membrii împărtăşesc o viziune comună, şi anume că ,,tranzacţionarea de proprietăţi imobiliare este o adevărată profesie, iar pentru a lucra ca şi agent imobiliar este necesară asumarea unui înalt grad de responsabilitate profesională si corectitudine a informatiei furnizate in piata”.
Sunt de parere ca o formare continua intr-un domeniu foarte dinamic si intr-o piata schimbatoarea ,este esentiala atat timp cat vrei sa oferi servicii la standarde occidentale clientilor.
Pornind de la aceeasi premisa , am absolvit cursul ,,Reprezentare Imobiliara Exclusiva de la ,,A” la ,,Z” din cadrul APAIR ;
-Am devenit membru APAIR(Asociatiei Profesionale A Agentilor Imobiliari din Romania) ;
-Am absolvit cursul de Etica Imobiliara ,devenind astfel Realtor imobiliar si membru NAR(National Association of Realtors -America)
-Am absolvit cursul Power Start pentru Agentii Imobiliari oferit de catre Academia Imobiliara RE/MAX Romania.
-Am absolvit cursul de SRS(Seller Representative Specialist ) si RENE(Realestate Negociation Expert ) oferit de NAR prin intermediul Apair in 2018.
-Saptamanal imi dedic din timpul meu urmarind cei mai mari traineri imobiliari din lume si incerc sa inteleg si sa aplic in aceeasi masura informatia primita.
-Lunar particip la webinarii cu traineri si agenti de top in imobiliare, cu unii dintre ei ajungand inclusiv la colaborari imobiliare.
-Periodic particip la workshopurile trainerilor in domeniul motivational si al vanzarilor, din dorinta de a intelege din ce in ce mai bine nevoile clientilor VANZATORI cat si a celor CUMPARATORI.
-Permanent in gandul meu se afla un singur scop ,,clientul si modul cum sa il deservesc” ;De aici a luat nastere si sloganul agentiei ,,Prietenii de incredere ai tai si ai casei tale!”
Ce ma motiveaza :
Ma motiveaza modul in care este privit agentul imobiliar din Romania, ma motiveaza faptul ca avem o tara frumoasa, cu oameni frumosi care merita sa primeasca tot ce e mai bun ,asa cum piata Occidentala o face de ani de zile.
Ma incanta sa vad clientul cand imi spune ,,multumesc” sau ,,va voi recomanda si altor cunostinte” ...ma incanta sa vad oamenii iesind veseli de la notariat si stiind ca este foarte posibil sa nu le fi schimbat doar adresa ci poate chiar destinul.
Principiul dupa care imi ghidez activitatea si pe baza caruia voi raspunde mereu clientilor mei este:
,, Fă pentru ceilalți ceea ce tu ai vrea ca ceilalți sa facă pentru tine!”
Va astept cu drag sa contribuim impreuna la o lume imobiliara mai buna,mai transparenta si mai corect informata ;O lume in care rolul agentului este acela de a apara si a reprezenta interesele reale ale clientului.Astfel ,a apela la un agent imobiliar ar devenii aprope la fel de important cu a apela la un avocat sau medic.

Dorești să fii sfătuit de un expert?

Pentru a posta întrebări este necesar să fi autentificat.
Intră în contul tău sau crează-ți un cont nou pe imobiliare.ro

Sfaturi oferite 22 sfaturi
Martha Popa a răspuns:
17 feb. 2019
  • TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES SRL
  • OWNER
  • Ploiesti

Preturile pentru zona dumneavoastra variaza de la 900 eur pana la 1350 euro.Diferenta o face localizarea exacta si cat de mobilata si utilata este proprietatea .Recomandarea noastra este sa porniti usor sub maxim ,astfel incat sa aveti de unde sa scadeti astfel incat sa ramaneti totusi in parametrii doriti si dupa finalul negocierilor.

  • Rating răspuns -/-
  • 0 evaluări
Martha Popa a răspuns:
4 feb. 2019
  • TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES SRL
  • OWNER
  • Ploiesti

era sa omit o informatie si anume ca in functie de pretul imobilului, dvs veti platii taxele notariale(nu vanzatorul) si vanzatorii trebuie mai intai sa solicite la orice notar extras de informare sau de vanzare final ,pe care ei trebuie sa il/ le plateasca si ale caror raspunsuri sosesc in 4 zile , deci este posibil ca saptamana aceea sa nu va ajunga.

  • Rating răspuns -/-
  • 0 evaluări
Martha Popa a răspuns:
4 feb. 2019
  • TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES SRL
  • OWNER
  • Ploiesti

stabiliti-va intalniri cu agenti care au mai multe proprietati pe zona aceea, puteti parcurge macar 4 vizionari intr-o zi.Ganditi-va ca agentii lucreaza cu softuri care au vizibilitate spre toata piata.Oricum ar fi bine sa le grupati in functie de adrese ,si daca sunt f apropiate unele de altele sa le programati din 1 ora in 1 ora.Daca sunteti pregatita sa cumparati in primul rand sa aveti buletinul la dvs si nu va aruncati la primele oferte , parcurgeti tot ce va intereseaza grupandu-le in functie de gradul de diserabilitate al anunturilor care va plac cel mai mult si apoi pe cele care va plac relativ .Ganditi-va tot o data ca spre ex daca este intr-un ansamblu exista posibile costuri de intretinere mari.Peste tot unde mergeti intrebati care e media costurilor la utilitati pe vara si pe iarna,daca sunt restantieri la intretinere, ce cuprinde intretinerea ,situatia cu locurile de parcare cum este , si recapitulati inca o data toata info din acele anunturi pt ca riscati ca ceea ce scrie sa nu fie tocmai asa .

  • Rating răspuns -/-
  • 0 evaluări
Martha Popa a răspuns:
31 ian. 2019
  • TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES SRL
  • OWNER
  • Ploiesti

Buna ziua, anunturile care mentioneaza despre comision sunt de la agentiile imobiliare.Comisionul se plateste la finalul operatiunii de aducere a clientului final care va semna contractul.
Comisionul ca si procent sau modul in care se ofera unei agentii comision difera de la agentie la agentie.
De cele mai multe ori cei 50% se refera la cota parte pe care clientul o are de dat agentului/agentiei pentru acest serviciu si se plateste o singura data ,la inceput .
In situatia in care o agentie se va ocupa ulterior gasirii chiriasului si de administrarea proprietatii pe toata perioada contractuala pe care chiriasul a semnat-o cu proprietarul atunci pot fi posibile extra costuri periodice pentru acest serviciu ,costuri pe care proprietarul le plateste agentiei si nu chiriasul .
.Cu siguranta insa, puteti intreba si afla daca acea agentie ofera aceste servicii extra fata de cel de gasire plasare chiriasi si ce extracosturi ar genera pe luna/an.

  • Rating răspuns 5/5
  • 1 evaluări
Martha Popa a răspuns:
29 ian. 2019
  • TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES SRL
  • OWNER
  • Ploiesti

Buna ziua , puteti realiza acest lucru , indiferent unde va aflati ca si tara si unde in tara noastra se afla acest imobil ,in urmatoarea formula :
1)daca aveti persoana care se ocupa de mobil si are imputernicirea dvs sau drept de semnatura in locul dvs ,sa o puneti in tema ca vindeti iar apoi aveti urmatoarele formule
a)in primul rand verificati ca actele imobilului mai sunt valabile si gata pentru vindere , trimitand persoana pe care o aveti la admin imobil sa solicite pe baza copiilor dupa actele proprietatii la orice notariat un extras de informare pentru vanzare /va trebuie copii dupa :act de proprietate/mostenire/partaj/donatie ,contract de vanzare cumparare, fisa cadastrala,intabularea,copii dupa buletinele sau pasapoartele tuturor proprietarilor din acte,si un extras de informare vechi(daca il aveti)+certificatul de performanta energetica a imobilului care se poate obtine usor ,in 3 zile,costa cateva sute de lei,este obligatoriu pt vindere si are valabilitate 10 ani)/ dupa ce obtineti extrasul de la notar si reiese ca sunteti cu actele valabile cu taxele la toate autoritatile locale administrative-adica impozite anuale platite DECI CU TOTUL IN REGULA ,puteti apela la oricare agentie din bucuresti pentru un contract de reprezentare exclusiva, prin care agentia este desemnata sa se ocupe in interesul si numele dvs de etapa de vindere a proprietatii.
b).Cand apare cumparatorul ,agentul dvs sau persoana anterior imputernicita de catre dvs sa aiba drept de decizie si semnatura in locul dvs va parcurge etapa strangerii restului de acte necesare pt vindere , (adica adeverinta de la asociatia de prop cum ca nu aveti taxe sau restante,adeverinta de la admin financiara,extras de vanzare final la notar,dovezile de plata la toate facturile la utilitati pe toate lunile anului acestuia, catre cei de la utilitati sa nu aveti restante,impozite la zi ).
c)Cand le va avea va merge la notariat alaturi de cumparator si vor realiza tranzactia in numele dvs, oferind acces-datele contului dvs de banca in euro in care sa primiti banii.Banii intr-un cont din strainatate dintr-un cont din Romania se vor vedea ca si transfer la 48 de ore de la data efectuarii platii .
In situatia lucrului cu un agent imobiliar in contract de reprezentare , dvs ii platiti exclusiv agentului procentul de comision si nu cumparatorul.Dar dvs nu mai platiti catre Notar decat cele 2 extrase -de informare+autentificare pt vanzare care costa pana in 50lei .,Nu platiti dvs actele sau procedura de tranzactionare.
Din acel punct, cheile apartamentului se vor da noilor proprietari iar persoana pe care dvs o aveati inputernicita pe spatiu nu mai are nici o autoritate legala asupra lui.

  • Rating răspuns 5/5
  • 1 evaluări
Martha Popa a răspuns:
28 ian. 2019
  • TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES SRL
  • OWNER
  • Ploiesti

pentru ca depinde de tipul de promovare pe care doriti sa il faceti pe anunt.
Cu cat un anunt are mai multe optiuni de promovare bifate si poze de calitate si localizare cat mai exacta cu atat mai mult ii cresc sansele de vindere.

  • Rating răspuns 4/5
  • 1 evaluări
Martha Popa a răspuns:
21 ian. 2019
  • TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES SRL
  • OWNER
  • Ploiesti

trebuie refacut peretele conform vechiului plan, sau trebuie refacut cadastrul ,chemand un cadastrist sa faca masuratori ,sa vada toate modificarile si sa stabileasca care vor fi noile schite pentru noul plan..Insa pentru orice modificare fie ea fizica (sau doar de plan in acte )este nevoie de aprobare si informare de la autoritatile administrativ teritoriale.Orice plan neconform si nedeclarat la Primarie sau la biroul de urbanism sau cadastru (dupa caz)anterior modificarii lui poate atrage sanctiuni. asupra persoanei in cauza.De aici depinde doar ce intentionati sa faceti cu proprietatea in cauza.Daca vreti sa o vindeti si maiales prin banca nu puteti face asta cu acele modificari fata de plan, daca vreti deocamdata sa o pastrati pt dvs nu este necesar acum sa declarati sau faceti nimic.Insa daca vreti sa refaceti actele se recomanda sa se aduca la realitate si spatiul si ce este pe hartie.

  • Rating răspuns 5/5
  • 1 evaluări
Martha Popa a răspuns:
16 ian. 2019
  • TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES SRL
  • OWNER
  • Ploiesti

Buna ziua, fiind cetatean intr-un stat membru UE, beneficiati conform legislatiei Europene de aceleasi drepturi si metode de achizitie a unui bun imobil asemenea unui cetatean roman.Practic, din momentul din care identificati si plasati oferta de achizitie pentru imobil ,trebuie sa urmati aceeasi pasi ca si cetatenii Romaniei.Este important sa aveti carte de identitate valabila sau pasaport valabil , sa dispuneti de suma de bani necesara achizitiei ,destinația imobilului trebuie să fie aceea de reședință secundară*.

*) Reşedinţa persoanei fizice este în locul unde îşi are locuinţa secundară. Spre deosebire de domiciliu, reşedinţa este facultativă şi temporară. O persoană fizică poate avea o singură reședință pe teritoriul unui stat.,sa nu aveti opriri de la banca sau datorii catre bancile din Germania dar nici catre cele din Romania .cetățeanul străin care intenționează să vândă sau să cumpere un imobil în România fără a deține cod numeric personal românesc trebuie să obțină un număr de identificare fiscală (NIF) de la organul fiscal competent* din cadrul ANAF.
Astfel, NIF-ul este unul dintre actele necesare cetățeanului străin la notariat pentru a putea încheia un act de vânzare-cumpărare. Intrati pe ANAF.RO si vedeti de ce aveti dvs nevoie pt a obtine acel NIF.la vânzare, cumpărătorul străin va plăti aceleași taxe ca și un cetățean român.
De asemenea, documentele necesare încheierii actului de vânzare-cumpărare sunt, cu excepția necesității obținerii numărului de identificare fiscală(NIF ), aceleaşi ca şi pentru cetăţenii români şi îl privesc în principal pe vânzător. În calitate de cumpărător, cetățeanul străin va avea nevoie doar de documentul de identitate și de numărul de identificare fiscală si de un cont bancar in euro prin care sa poata face transferul de bani catre Romania .Un transfer interbancar cu sume mai mari va aparea in contul vanzatorului in general in 48 de ore .
Pentru ulterioarele obtineri ale actelor in care dvs sunteti proprietar pe imobilul cumparat ,trebuie in primul rand ca vechiul proprietar sa fi avut cadastru/intabulare si act de proprietate valabile si pe numele lor ,iar trecerea noilor proprietari in noile acte se va face de catra notarul de la care se si face tranzactia de vanzare cumparare initiala .Actele noi sosesc catre dvs aproximativ la 30 zile de la momentul preluarii imobilului.Oricum dvs pana atunci trebuie sa va puneti la punct cu acel NIF inainte de a demara procedurile de achizitie.

  • Rating răspuns -/-
  • 0 evaluări
Martha Popa a răspuns:
25 oct. 2018
  • TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES SRL
  • OWNER
  • Ploiesti

buna ziua,
- in ce oras si in ce zona va intereseaza sa inchiriati?
-Ce buget aveti si ce particularitati vreti sa aiba proprietatea pe care o cautati?
-pe ce perioada va intereseaza sa inchiriati?
-aveti sau nu animale ?
-sunteti fumatori?
Pentru o mai buna filtrare a ofertelor va rugam sa ne comunicati informatiile de mai sus in adresa de e-mail :office@totalhouseimob.ro
Va multumim

  • Rating răspuns -/-
  • 0 evaluări
Martha Popa a răspuns:
14 mai 2018
  • TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES SRL
  • OWNER
  • Ploiesti

pentru ce tip de tranzactie aveti nevoie?

  • Rating răspuns -/-
  • 0 evaluări