Află rapid răspunsul la orice întrebare despre piața imobiliară
Introdu minim 3 caractere
Caută în
OWNER, Ploiesti

Martha Popa
TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES SRL

activitate recentă 6 Jun 2018 la 14:39
avatar
5/5 rating
sfaturi
2 evaluări
primite
13 sfaturi
oferite

Descriere

Sunt pasionată de imobiliare si design ambiental.
Iubesc oamenii si imi doresc sa ajut printr- o meserie frumoasa si bine facuta pe toti cei care au nevoie de consiliere si tranzactionare in domeniul imobiliar.
Pot spune ca aceasta meserie m-a ales pe mine inca din anul 2015 cand nu eram oficial in domeniul imobiliar ca agent.In perioada 2015-2016-2017 am interactionat in permanenta cu aceasta domeniu, ajutand oamenii sa isi vanda,promoveze sau sa isi cumpere imobilefara sa cer ceva in schimb.
Vazand ca pot aduce zambetul pe buzele celor pe care i-am ajutat ,m-am gandit sa intru in acest domeniu in mod oficial,asociindu-ma pentru scurt timp unei agentii imobiliare din Ploiesti.
Directia pe care am ales-o insa a fost una individuala si total diferita decat ceea ce este acum in restul pietei Prahovene ,respectiv REPREZENTAREA IMOBILIARA EXCLUSIVA ,adica cel mai sigur si transparent mod de a ajuta oamenii si nevoile lor imobiliare!
Am deschis astfel prima Agentie Imobiliara cu acest mod de lucru in judetul Prahova.Am infiintat TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES Ploiesti, ca o alternativa la tot ceea ce se afla deja pe piata din oras dar si din judet.Acoperim astfel multiple servicii conexe imobiliarelor,cum ar fi :administrarea de imobile,servicii de curatenie, servicii de transport mobila, servicii de design ambiental ,servicii de amenajari si reamenajari interioare si exterioare;Oferim consiliere credite bancare si avem servicii conexe cu multplii parteneri locali.
Sunt primul agent imobiliar REALTOR-din judet care a ales sa lucreze in sistem de Reprezentare Imobiliara din dorinta de a oferii clientilor mei servicii din ce in ce mai bune si mai dedicate fiecarei nevoi imobiliare in parte,lucram CALITATEA si nu CANTITATEA.
Agenţii imobiliari membri APAIR au o conduită profesională impecabilă, acces la programe superioare de educaţie în domeniu şi, poate cel mai important, şi-au asumat să lucreze după un Cod de Etică vechi de peste 100 de ani, care are la bază experienţa a foarte multor practicieni în acest domeniu de la nivel international.Astazi il regasim sub egida NAR.
Prin adoptarea Codului Etic APAIR, membrii împărtăşesc o viziune comună, şi anume că ,,tranzacţionarea de proprietăţi imobiliare este o adevărată profesie, iar pentru a lucra ca şi agent imobiliar este necesară asumarea unui înalt grad de responsabilitate profesională si corectitudine a informatiei furnizate in piata”.
Sunt de parere ca o formare continua intr-un domeniu foarte dinamic si intr-o piata schimbatoarea ,este esentiala atat timp cat vrei sa oferi servicii la standarde occidentale clientilor.
Pornind de la aceeasi premisa , am absolvit cursul ,,Reprezentare Imobiliara Exclusiva de la ,,A” la ,,Z” din cadrul APAIR ;
-Am devenit membru APAIR(Asociatiei Profesionale A Agentilor Imobiliari din Romania) ;
-Am absolvit cursul de Etica Imobiliara ,devenind astfel Realtor imobiliar si membru NAR(National Association of Realtors -America)
-Am absolvit cursul Power Start pentru Agentii Imobiliari oferit de catre Academia Imobiliara RE/MAX Romania.
-Am absolvit cursul de SRS(Seller Representative Specialist ) si RENE(Realestate Negociation Expert ) oferit de NAR prin intermediul Apair in 2018.
-Saptamanal imi dedic din timpul meu urmarind cei mai mari traineri imobiliari din lume si incerc sa inteleg si sa aplic in aceeasi masura informatia primita.
-Lunar particip la webinarii cu traineri si agenti de top in imobiliare, cu unii dintre ei ajungand inclusiv la colaborari imobiliare.
-Periodic particip la workshopurile trainerilor in domeniul motivational si al vanzarilor, din dorinta de a intelege din ce in ce mai bine nevoile clientilor VANZATORI cat si a celor CUMPARATORI.
-Permanent in gandul meu se afla un singur scop ,,clientul si modul cum sa il deservesc” ;De aici a luat nastere si sloganul agentiei ,,Prietenii de incredere ai tai si ai casei tale!”
Ce ma motiveaza :
Ma motiveaza modul in care este privit agentul imobiliar din Romania, ma motiveaza faptul ca avem o tara frumoasa, cu oameni frumosi care merita sa primeasca tot ce e mai bun ,asa cum piata Occidentala o face de ani de zile.
Ma incanta sa vad clientul cand imi spune ,,multumesc” sau ,,va voi recomanda si altor cunostinte” ...ma incanta sa vad oamenii iesind veseli de la notariat si stiind ca este foarte posibil sa nu le fi schimbat doar adresa ci poate chiar destinul.
Principiul dupa care imi ghidez activitatea si pe baza caruia voi raspunde mereu clientilor mei este:
,, Fă pentru ceilalți ceea ce tu ai vrea ca ceilalți sa facă pentru tine!”
Va astept cu drag sa contribuim impreuna la o lume imobiliara mai buna,mai transparenta si mai corect informata ;O lume in care rolul agentului este acela de a apara si a reprezenta interesele reale ale clientului.Astfel ,a apela la un agent imobiliar ar devenii aprope la fel de important cu a apela la un avocat sau medic.

Dorești să fii sfătuit de un expert?

Pentru a posta întrebări este necesar să fi autentificat.
Intră în contul tău sau crează-ți un cont nou pe imobiliare.ro

Sfaturi oferite 13 sfaturi
Martha Popa a răspuns:
14 Mai 2018
  • TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES SRL
  • OWNER
  • Ploiesti

pentru ce tip de tranzactie aveti nevoie?

  • Rating răspuns -/-
  • 0 evaluări
Martha Popa a răspuns:
2 Mai 2018
  • TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES SRL
  • OWNER
  • Ploiesti

pe orice teren, cu atat mai mult cu cat nu va apartine ca si proprietar ,va trebuie autorizatie de constructie . Acordul proprietarului trebuie sa fie in scris .Suprafata constructiei si legile sunt aplicabile in functie si de obiectul activitatii care se va desfasura in acea hala.Cel mai indicat intrebati autoritatile locale legat de legi.

  • Rating răspuns -/-
  • 0 evaluări
Martha Popa a răspuns:
2 Mai 2018
  • TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES SRL
  • OWNER
  • Ploiesti

Daca va referiti pentru depunere dosar la banca, atunci trebuie intrebata banca pe care o alegeti ,fiindca fiecare banca solicita lucruri diferite.
In ceea ce privesc actele unei proprietati pentru a le depune la banca in vederea aprobarii creditului va trebuie urmatoarele : 1)copie dupa actul de proprietate al imobilului , 2)copie dupa certificatul energetic,3)copie dupa cadastru, 4)intabulare/rlv ,5)copii dupa buletinele proprietarilor 6)extrasul de informare pentru cumparare prin banca ,care se obtine in termen de 3 zile de la orice notar(in original).Mult succes!

  • Rating răspuns -/-
  • 0 evaluări
Martha Popa a răspuns:
19 Apr 2018
  • TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES SRL
  • OWNER
  • Ploiesti

Suprize pot sa apara in multiple situatii in cazul achizitei unui imobil ,chiar si fara risc seismic, inclusiv dupa achizitie.
Daca vanzatorul a afisat un pret si dumneavoastra in faza de ofertare sau vizualizare si negociere nu ati agreat un alt pret mai mic, atunci este putin probabil ca acum, dupa ce s-a pornit procesul de achizitie vanzatorul sa mai vrea sa scada la pret.
.Evaluatorii daca au pus acest pret inseamna ca aceasta este suma corecta de vanzare.
Puteti cere inca o evaluare ,cu un evaluator ales de catre dvs si platit de catre dvs, si la final , daca diferentele dintre cele doua evaluari sunt mari, sa cadeti de comun acord cu vanzatorul sa renegociati pretul.
Va sugerez sa cereti si la notar in prealabil un extras de informare asupra imobilului si orientativ o sugestie de pret de achizitie pe care notarii oricum o au ca si grila pentru imobilele din oras si in aceasta categorie.
Daca pretul este real si corect puteti afla intreband proprietarul cum a obtinut acest pret, daca are o analiza de piata comparativa facuta,puteti intreba evaluatorul cum a ajuns la aceasta suma ca fiind corecta, si repet puteti incerca sa obtineti o noua evaluare daca si proprietarul va fi de acord.

  • Rating răspuns -/-
  • 0 evaluări
Martha Popa a răspuns:
19 Apr 2018
  • TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES SRL
  • OWNER
  • Ploiesti

Depinde de bugetul de care dispuneti.
In acest sens trebuie sa aveti in vedere doua aspecte care indirect pot duce la diferente financiare.
Achizitia unui teren poate reprezenta un cost mai mic in faza initiala.Dar, va conta si mai mult la final daca pe langa acest teren nu sunt utilitatile trase la hotar sau in apropiere , daca panza freatica este foarte sus si daca drumurile aferente terenului nu sunt puse la punct.
Ridicarea unei case poate duce la un cost final mai mare, fiindca aici va depinde de toate costurile materialelor si de toti cei alaturi de care ridicati casa.
Daca va realizati initial un buget real si verificat prealabil; pentru ridicarea casei ,este posibil atat timp cat terenul este ok din toate punctele de vedere sa va duca la ,,atat cat va permiteti" dar aveti siguranta ca modul in care va arata casa si modul in care a fost facuta casa sunt cum trebuie.
Pe partea cealalta, preluarea unei case deja finalizata va poate aduce altfel de beneficii: 1)Nu mai aveti nevoie sa alergati dupa arhitecti, proiecte si aprobari de constructie si de bransare la reteaua de gaz,apa etc,
2)va scuteste de santier, de alt timp de astaptare pana cand va mutati ,nu mai investiti in materiale de constructie.
Bine inteles ca exista si riscul ca atunci cand luati o casa deja facuta , sa apara si alte vicii ascunse sau eventuale surprize ulterior achizitiei.
Aici tine si de atentia dvs la detalii, si de cunostintele tehnice pe care le aveti despre asa ceva , sau de experienta agentului care va reprezinta in procesul de achizitie al casei.
Decizia finala trebuie sa va apartina exclusiv!

  • Rating răspuns -/-
  • 0 evaluări
Martha Popa a răspuns:
19 Apr 2018
  • TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES SRL
  • OWNER
  • Ploiesti

va mai pot recomanda si alt agent insa o sa va rog sa ma contactati in privat ,deoarece depasim regulile de afisare a anumitor informatii in site.Daca doriti, va pot ajuta apeland la 0731566111.

  • Rating răspuns -/-
  • 0 evaluări
Martha Popa a răspuns:
18 Apr 2018
  • TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES SRL
  • OWNER
  • Ploiesti

in cazul in care toti coproprietarii spatiilor comune dintr-un condominiu convin, se pot realiza diverse tranzactii si se pot incheia acte juridice de instrainare totala sau partiala a acestor anexe si parti comune.
Desigur, nu putem vorbi aici despre scarile, liftul sau despre zidurile comune ale condominiului, care sunt, in mod evident, indispensabile unei normale utilizari a imobilului.
Literatura juridica de specialitate vorbeste despre posibilitatea inchirierii sau folosirii spatiilor aflate in proprietate comuna. Aceste operatiuni se pot realiza numai pe baza unui contract de inchiriere sau de folosinta, semnat de presedintele Asociatiei de proprietari, pe baza hotararii Adunarii generale a proprietarilor, cu acordul proprietarilor direct afectati.
De asemenea, schimbarea destinatiei apartamentului de catre proprietar se poate face numai dupa obtinerea acordului celorlalti proprietari direct vizati si pe baza hotararii Adunarii Generale a Asociatiei de proprietari.
CONTRACT AUTENTIFICAT LA NOTAR
Aceasta vizeaza acordul celorlalti proprietari ai imobilului care va fi luat astfel cum am aratat mai sus.
Daca toti ceilalti coproprietari ai spatiilor comune din condominiu sunt de acord (acord materializat si de hotararea Adunarii Generale a Asociatiei de proprietari), proprietarul care doreste sa cumpere, de exemplu, terasa blocului in scopul construirii unui etaj suplimentar (situatie intalnita in realitate in cazul locuitorilor etajelor superioare) trebuie sa incheie cu absolut toti proprietarii un contract de vanzare-cumparare in forma autentica (la notariat) astfel cum prevede legea.
Prin acest contract, proprietarii-vanzatori vand catre proprietarul-cumparator cota lor din dreptul de proprietate asupra spatiului comun obiect al vanzarii, in CONTEXTUL-SITUATIA evidentiata in actul de proprietate al fiecaruia.
Pentru simplificarea formalitatilor si evitarea cerintei aproape imposibile de a-i reuni pe toti proprietarii condominiului la notariat in vederea autentificarii contractului de vanzare-cumparare, o solutie practica ar fi deplasarea notarului la adresa condominiului cu reunirea in aceeasi zi a tuturor proprietarilor-vanzatori.

  • Rating răspuns 5/5
  • 1 evaluări
Martha Popa a răspuns:
18 Apr 2018
  • TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES SRL
  • OWNER
  • Ploiesti

Recomand agentia Re/max Prestige Constanta, pentru a va ajuta.Sunt oameni foarte competenti care gasesc sigur o solutie si pentru oferta dvs.Le spuneti ca sunteti din partea TOTAL HOUSE IMOB PLOIESTI.

  • Rating răspuns -/-
  • 0 evaluări
Martha Popa a răspuns:
17 Apr 2018
  • TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES SRL
  • OWNER
  • Ploiesti

buna ziua, da gradele de risc seismic pot scadea din pretul de vanzare al imobilului.Orice potential client se poate interesa de situatia blocului si poate afla in realitate care este clasa de risc seismic la care acel bloc este incadrat.De regula in piata ,imobilele cu risc seismic se vand mai ieftin si mai greu.Din aceste motive, cel mai indicat sfat este sa il afisati in piata ca si oferta corecta de pret dupa o analiza comparativa de pret , analiza pe care o obtineti si de la evaluator si de la un agent imobiliar.

  • Rating răspuns 5/5
  • 1 evaluări
Martha Popa a răspuns:
17 Apr 2018
  • TOTAL HOUSE IMOB &SERVICES SRL
  • OWNER
  • Ploiesti

da, se poate inchiria in regim hotelier, sau pe o perioada limitata de timp.In conditiile unei oferte de inchirere normale adica pe o perioada lunga, proprietarii evita sa inchirieze pe mai putin de 6luni fiindca considera ca mai mult pierd decat castiga dpdv financiar.Ca atare ,mai repede puteti cauta chirii in regim hotelier.

  • Rating răspuns -/-
  • 0 evaluări